بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی و داستان کامل

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی و داستان کامل

بازیگران فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان + بیوگرافی و داستان کامل ان فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اقای سعید ملکان کارگردان مطرح کشورمان در جدیدترین فعالیت هنری خود فیلم سینمایی روز صفر را تولید کرده که درباره زندگی عبدالمالک ریگی و نحوه دستگیری او میباشد که با ژانر اکشن آن را به تصویر کشانده که مورد توجه بسیاری از منتقدان سینما قرار گرفته است.

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی و داستان کامل

نیسندگی این کار را به صورت مشترک اقای سعید ملکان و بهرام توکلی بر عهده داشته اند و تهیه کننده آن هم خود اقای ملکان میباشد که به تنهایی مسئولیت بسیاری از این پروژه را بر عهده داشته است.

بازیگران خارجی نیز در این مجموعه حضور دارند و ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی است که سناریو را به شکل زیبایی به تصویر کشانده است.

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + فیلم سینمایی روز صفر

بازیگران فیلم روز صفر

امیر جدیدی ، تینو صالحی ، محمدرضا مالکی ، ساعد سهیلی ، مهدی قربانی ، رضا خدادادبیگی ، محمدعلی راجپوت ، ابوالفضل صفاری ، حمیدرضا سلیمانی راد ، میلاد یزدانی ، امین گلستانه ، سینا شفیعی ، ابراهیم برزیده ، مژگان مخبرثابت ، نوید کریم زاده ، علی اصغر صبوری راد ، محمد داغری و محمدرضا طهیری بازیگران روز صـفر را تشکیل می دهند

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + فیلم سینمای روز صفر

حضور در جشنوار فیلم فجر 98

این کار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده و بدون شک میتواند جوایز زیادی را به دست اورد.

در روز 14 بهمن 98 بخش هایی از این فیلم به معرض نمایش درامد که مورد تشویق قرار گرفت و بسیاری از منتقدان سینما از جمله مسعود فراستی از آقای ملکان به خاطر تولید چنین فیلمی تحسین کرد

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی و داستان کامل

امیر جدیدی بازیگر جوانی که اولین بار با فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی به دنیای هنر راه یافت و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند امسال هم با فیلم روز صـفر در جشنواره فجر حضور دارد و امیدوار است که بتواند با درخشش سیمرغ جشنواره فجر را به خانه ببرد.

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی بازیگران فیلم سینمای روز صفر

کارگردان فیلم سینمایی روز صـفر : سعید ملکان
نویسنده فیلم سینمایی روز صـفر :سعید ملکان, بهرام توکلی
بازیگرها فیلم سینمایی روز صـفر : امیر جدیدی, ساعد سهیلی, تینو صالحی, محمدرضا مالکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, محمدعلی راجپوت, ابوالفضل صفاری

روز صـفر با نقش متفاوت امیر جدیدی در جشنواره فجر

روز صـفر اولین تجربه کارگردانی سعید ملکان است که به عنوان چهره پرداز سالهاست در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت میکند.این فیلم قرار بود در اولین روز جشنواره فجر به نمایش درآید اما به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی به جشنواره نرسید و با آماده شدن نسخه نهایی امشب به جشنواره می آید.

بازیگران فیلم روز صفر (کارگردان سعید ملکان) + بیوگرافی و داستان کامل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *