به دنیا آمدن دختر رامبد جوان در کانادا و زایمان نگار جواهریان در کانادا

عکس نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا (دختر نگار جواهریان)

عکس نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا و ماجرای به دنیا امدنش در کانادا به همراه جزئیات کامل را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

رامبد جوان و نگار جواهریان زوج هنرمند دوست داشتنی سینمای ایران همیشه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد

انها در اینستاگرامشان عکسی از دخترشان “نوردخت” به اشتراک گذاشتند.

دختر انها چند ماه پیش در کانادا به دنیا آمد که جنجال زیادی را در رسانه های کشورمان به وجود آورد.

عکس نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا (دختر نگار جواهریان) +فرزند رامبد جوان

 

ماجرای به دنیا آمدن دختر رامبد جوان در کانادا

 

در اسفند ماه ۱۳۹۷ نگار جواهریان در حالی در دانشگاه شریف در حال سخنرانی بود اعلام کرد که چند وقت دیگر دخترشان به دنیا خواهد آمد و خبر مادر شدن خود را اعلام کرد.

این خبر باعث شد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورمان داشته باشد و به آن واکنش نشان بدهند به خصوص کاربران شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام این دو زوج هنرمند رفت و به آنها پیام تبریک فرستادند

زایمان نگار جواهریان در کانادا

بعد از گذشت ۴ ماه از این اتفاق سفر این دو زوج هنرمند به کانادا حالا جنجال زیادی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورده است گفته می‌شود که آنها تصمیم دارند فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند تا بتوانند برای او اقامت کانادایی بگیرند تا فرزندشان را به عنوان شهروند ایرانی کانادایی قرار بدهند.

عکس نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا (دختر نگار جواهریان)

 

این اتفاق هر چند که در حد شایعه می‌باشد اما بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتقاد بسیار زیاد از آنها اعلام کردن که کسانی همچون او که در رسانه ملی ، ایران را بهترین جای دنیا اعلام می‌کنند نباید فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا بیاورند

این در حالی بود که مهناز افشار و سام درخشانی و برخی دیگر از هنرمندان کشورمان فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آوردند.

عکس نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا (دختر نگار جواهریان)

نوردخت نام دختر رامبد جوان

این زوج هنرمند بعد از اینکه به کانادا رفتند تصویری بی حجاب از انها در خیابانای این کشور منتشر شد که جنجال زیادی را به وجود اورد و باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به انها انتقاد کنند.

حتی بازپخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم متوقف شد!

حالا بعد از اینکه دخترشان متولد شده است نام آن را نوردخت قرار داده اند اما هنوز تصویرری از او را به اشتراک نگذاشته اند.

“هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب‌توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود می‌آورد، از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه این‌ها جریان‌هایی می‌شود که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبل‌تر هم بوده. حتی قبل از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی‌ها کاملاً هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بی خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می‌دانستند. شرایطی که حکم می‌کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم، یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود. ”

این اولین واکنش رسمی رامبد جوان به حواشی سفرش به کانادا بود که در برنامه زنده اینترنتی باغ رمضان عنوان کرد. او همچنین در این گفتگو تاکید کرد که تصمیمی برای ترک ایران ندارد.

ماجرا از کجا شروع شد

هر از گاهی یکی از سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده، با انتشار تصاویری از خود، به دنیا آمدن فرزندش را در یکی از کشورهای غربی خبر می‌دهد. بنیامین بهادری، محسن تنابنده، سام درخشانی، مهناز افشار، شیلا خداداد و بسیاری دیگر از چهره‌های مشهور از جمله افرادی هستند که در سال‌های اخیر، فرزندشان را در کشورهای دیگری به جز ایران به دنیا آورده‌اند.

بعد از پایان آخرین فصل “خندوانه” در بهار سال گذشته، انتشار عکسی از رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در کشور کانادا خبرساز شد. این عکس نشان می‌داد که این زوج تصمیم دارند تا فرزندشان را در آن کشور به دنیا بیاورند. اما چرا این قضیه بیش از دیگر سلبریتی ها خبرساز شد و حواشی زیادی را به وجود آورد؟

اول آنکه مطابق قوانین کشور کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می‌کند، فرزند جوان نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما این تصمیم از سوی کسی اتخاذ شده بود که در طول سه سال و اندی اجرای برنامه “خندوانه”، همواره ” ایران ایران ایران، تو را دوست دارم” را همخوانی کرده بود و شعارها و جملاتش با درونمایه وطن پرستی و ملی‌گرایان در برنامه‌هایش، با قصدش از سفر به کانادا در تضاد بود. همین امر اعتراض و عکس‌العمل‌های منفی کاربران فضای مجازی و تماشاگران حرفه‌ای برنامه خندوانه را برانگیخت.

دوم آنکه انتشار پستی توسط جوان در اینستاگرام در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۷، مصادف با روز جهانی مبارزه با کار کودکان، آن هم در شرایطی که در خاک کانادا منتظر تولد فرزندش بود، حساسیت‌ها را بر روی این قضیه بیشتر کرد.

جوان در این پست آورده بود: “کودکان باید فقط در رویاهایشان کار کنند نه در دنیای واقعی. در این روز نادیده نگیریمشان، حتی شده با یک لبخند. دست‌های کودکان برای بازی است نه کار کردن…به امید اینکه روزی بیاید که هیچ کودکی مجبور به کار نباشد…”

نظرات کاربران اینستاگرام به این پست رامبد جوان، حاکی از اعتراضات آنها به سفر این زوج به کانادا بود.

رامبد جوان: از سفر به کانادا پشیمان نیستم!

وقتی هر شب می ایستم جلوی دوربین و می‌ گویم مردم عزیز ایران ما شما را خیلی دوست داریم، واقعاً این را می‌گویم و لزومی ندارد اگر اعتقاد نداشتم این را بگویم. من هیچ وقت در خندوانه نگفتم ایران بهترین جای دنیا است و عالی است، اما گفتم ایران را دوست دارم. آیا همه ی آن ۹ میلیون نفری که از ایران مهاجرت کردند از ایران بدشان می‌ آید؟ اینکه شما تصمیم بگیرید برای زندگی‌ تان کارهایی انجام دهید به این معنی این نیست که از ایران بدتان می‌ آید و دارید دروغ می گویید.»

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عصمت موسوی

    عکسهای نگار جواهریان مربوط به قسمتی از فیلم طلا و مس است و مال الآن در کانادا نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *