(عکس) نوردخت دختر رامبد جوان را ببینید +فیلم

(عکس) نوردخت دختر رامبد جوان را ببینید +فیلم

(عکس) نوردخت دختر رامبد جوان را ببینید

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان که دو سال پیش در کانادا فرزند خود را به دنیا اوردند حواشی زیادی برای انها به وجود اورد که چرا آقای مجری در برنامه خندوانه همیشه از ایران و ایرانی سخن میگفت فرزند خود را در کشور خارجی به دنیا اورده تا برای او تابعیت اروپایی بگیرد.

(عکس) نوردخت دختر رامبد جوان را ببینید +فیلم

همچنین عکس های بی حجابی نگار جواهریان در خیابان های تورنتو در شبکه های اجتماعی منتشر شد که افکار عمومی را علیه رامبد جوان و همسرش پیش برد.

فیلم را در زیر ببینید

مطابق قوانین کشور کانادا هر نوزادی که درخاک این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می‌کند. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد. خود رامبد جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد.

(عکس) نوردخت دختر رامبد جوان را ببینید +فیلم

او در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تصمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و صرفاً منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد.

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می‌کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سر و صدای ازدواج آن‌ها زیاد به اطرافیان نمی‌رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آن‌ها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می‌کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می‌شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی رامبد دوباره به فکر ازدواج می‌افتد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *