بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟

بیماری سرطان آتیلا پسیانی چیست؟ از شیمی درمانی تا فوت

بیماری سرطان آتیلا پسیانی این بازیگر را به کام مرگ کشاند بازیگر سینما و تلویزیون به علت بیماری سرطان کبد فوت کرد البته برخی از منابع میگویند که سرطان روده داشته است به هر حال آتیلا پسیانی که برای درمان به بیمارستانی در فرانسه رفته بود فوت کرد.

برخی از کاربران سوال میپرسند بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟ پاسخ این است که او بر اثر بیماری سرطان کبد فوت کرده است.

بیماری سرطان آتیلا پسیانی چیست؟

آتیلا پسیانی مدتی است میزبانِ مهمانِ ناخوانده‌ای به نام سرطان شده و دوره‌های مختلف و سرشار از درد شیمی درمانی و تغییر چهره را طی می‌کند. آتیلا البته برای فرار از این بحران کارش را بیشتر هم کرده تا کمی از درد این بیماری کمتر شود و روحیه‌اش تغییر کند..

آتیلا پسیانی وارد سن 66 سالگی شده بود و عکس جدید او باعث شد که اهالی سینما و کاربران فضای مجازی شوکه شوند چهره شکست و لاغر او کاملا مشهود بوده و نگرانی هایی را برای کاربران فضای مجازی به وجود اورده است به گونه ای که بسیاری از کاربران به پیج اینستاگرام ستاره پسیانی رفته و از او درباره وضعیت سلامتی پدرش سوال پرسیدند.

بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟

تصویر جدیدی از آتیلا پسیانی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به مراسم نکوداشت ایشان به مناسبت جشن تولد ۶۶ سالگی این بازیگر می باشد.

آتیلا پسیانی با توجه به افزایش سن و کاهش وزن برای سلامتی جسمانی اش باعث شده که چهره او را نسبت به قبل غریبانه به نظر بیاید.

بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟

آتیلا پسیانی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر است.مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

از دوران کودکی به تشویق پدر و مادر هنرمند و فرهنگ دوستش در نمایش های مدرسه بازی می کرد به دبیرستان که رسید در جلسات انجمن های ادبی و اجرای نمایش شرکت می کرد.

بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام» ، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت» ، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟ بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟ بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟ بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. اقای پسیانی .ستاره پسیانی.خانوادشون. فیلمهای جمیله شیخی مخصوصا خانه خراب.عشق وخاطرات منن روحش شاد

  2. خداوند رحمتش کند جایش جنت

    • چقدرجاشون خالیه حیف بودزودازدنیارفتن لعنت برسرطان واقعاازته قلبم ناراحتم خداوندصبربده باخانواده گرامیشون مخصوصادخترشون

  3. خیلی براش گریه کردم روحش شاد تو ذهنم اینقدر خاطره ساخته که فراموش کردنش سخته

  4. جناب حیایی لطفا در کار پزشکی و تشخیص دخالت نکن. چرا هر چیزی را به هر چیزی ربط،می دهید؟ خداوکیلی این بیان شما خودش سرطان زا نیست؟ اگر هنرمندان محترم به واسطه سرطان بمیرند همش ثانویه به کار فراوان و تلاش برای درامد زیاد هست نه افسردگی. اگر هم افسرده باشند ثانویه به تفکرات غلط قشر سلبریتی است. پول و شهرت خیلی خوبند اما اگر آرامش آدم را بگیرند و سبب شوند که آدم خودشو وقف اونا کنه غلط و مرگ آوره. خودتون را وقف آرامش و معنویت کنید تا زندگی پرباری داشته باشید. تازه اگر قرار باشه کسی در اثرافسردگی بمیره شما سلبریتی ها نیستید، بل کارگری هستش که صب تا شب کار یدی می کند برای یه مقدار پول که اصلا شماها برای پاک کردن دماغتان هم قبولش ندارید. براتون متاسفم که خودتان را تافته جدا بافته می دانید و شرم بر شما باد. حداقل روزی را به یاد بیاور که مثل مرحوم آتیلا در قبر بزارنت و دستت کوتاه باشه. پس جو درست نکن وقتی که فکر امثال شما آلوده باشه از بقیه چه انتظاری داری؟ دختر و پسر دانشجو چی بگن؟ زن زنوگی آزادی شما هم اومده و باید شاد باشید. اگر خدا نبخشد دروغهایتان را چی؟ شهیدان با نان خشک و ذره ای پنیر یا کنسرو ماهی در جبهه جنگیدند و شماها بجای روشن کردن شمعی، در خاموش کردن فضا به کمک صهیونیست ها آمدید. اگر در جبهه صهیونیست باشی با این حرفات، خیانت به ملتت و مسبب سرطانشان نیستی؟ خدا هدایتت کن هم خودت را و هم کسانی که عینهو خودت فکر می کنند. آزاد و رها باش تا سرطان نیوفته به جانت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *