عکس جدید آتیلا پسیانی و پیر شدن شوکه کننده او در سال 1402 را ببینید

عکس جدید آتیلا پسیانی و پیر شدن شوکه کننده او در سال 1402 را ببینید  روز گذشته مراسمی برای نکوداشت و تقدیر از آتیلا پسیانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان برگزار شد که بسیاری از هنرمندان کشورمان در این مراسم حضور داشتند.

عکس جدید آتیلا پسیانی

عکس جدید آتیلا پسیانی و پیر شدن شوکه کننده او در سال 1402 را ببینید

اما نکته ای که باعث شد کاربران فضای مجازی شوکه شوند تصویری از چهره شکسته آتیلا پسیانی بود که بسیاری از کاربران را متاثر کرد.

مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی روز گذشته در هجدهمین دوره شب کارگردانان تئاتر ایران برگزار شد و سالروز تولد ۶۶ سالگی او را جشن گرفتند.

عکس جدید آتیلا پسیانی و پیر شدن شوکه کننده او در سال 1402 را ببینید

چهره شکسته شده این بازیگر باعث نگرانی بسیاری از علاقه مندان به سینما شد.

آتیلا پسیانی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران بوده و فرزند جمیله شیخی بازیگر پیشکسوت سینما می باشد همسر ایشان فاطمه نقوی و دخترش ستاره پسیانی از بازیگران سینما و تلویزیون است .

ایشان دارای یک فرزند پسر به نام خسرو می‌باشند که او هم در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت میکند ایشان بازیگری را در سال ۱۳۶۰ با فیلم سینمایی آغاز کرد فیلمی که توسط فرشید فلک نازی کارگردانی شده بود آخرین کار آتیلا پسیانی در سینما فیلم سیاه باز در سال ۱۳۹۹ می باشد و سه سال است که او در عرصه بازیگری فعالیت ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *