بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد

بیماری شهرام عبدلی چه بود و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد

شهرام عبدلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان که روز گذشته به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد  که متاسفانه در شش اسفند 1401 درگذشت.

بیماری شهرام عبدلی چه بود؟

شهرام عبدلی به مشهد  رفته بود تا در سریالی به نام آسوده باش بازی کند و زمانی که در هتل در حال استراحت بود به یکباره سردرد شدید و سرگیجه ای احساس میکند و به همراه دوستانش به بیمارستان قائم مشهد منتقل میشود و سریعا اقدامات لازم درمانی برای او صورت میگیرد و بعد از سی‌تی اسکن مغز مشخص می‌شود که وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما می‌رود. بعد از حدود یک هفته اقدامات درمانی برای وی بی‌حاصل بوده و نهایتاً صبح روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

شهرام عبدلی درگذشت

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرورفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد

علت خونریزی مغزی

شهرام عبدلی که در حال بازی در سریال “اسوده باش” می باشد دچار عارضه مغزی شد که گفته میشود به علت عوارض قرص و دارو بوده است.

تهیه کننده سریال آسوده باش در این باره می‌گوید که شهرام حین فیلمبرداری دچار خونریزی نشده است بلکه در هتل در حال استراحت بود که حالش خراب شده است بعد از تماس با دوستانش او را به بیمارستان منتقل کردند علت دقیق خونریزی مغزی شهرام عبدلی هنوز اعلام نشده است اما عمل جراحی که بر روی مغز انجام شده باعث شده که به کما برود و هنوز به هوش نیامده است پزشکان معتقد هستند که تا زمانی به هوش نیامده نمی توان عمل جراحی دوم را برای او انجام داد .

طولانی مدت شدن بیهوشی شهرام عبدلی باعث شد که پزشکان نگران شوند پزشکان شهرام عبدلی معتقد هستند که این عمل جراحی آنقدر سنگین بوده که این چهره همچنان در کما به سر ببرد و به هوش نیامده که وضعیت را کمی نگران کننده کرده است.

بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد

از روز گذشته بسیاری از بازیگران کشورمان در استوری از مردم خواستند که برای سلامتی او دعا کنند.

شهرام عبدلی دارای دو فرزند پسر می‌باشد و همسرش یکی از بازیگران تئاتر بوده که این روزها بازیگری را کنار گذاشته است

شهرام عبدلی با سریال خط قرمز به شهرت رسید او در سریال های همچون فاصله ها و مختارنامه نیز بازی کرده است بیشتر شهرام عبدلی را با نقش های جدی و منفی می شناسیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *