بیماری علی لهراسبی خواننده چیست چرا در بیمارستان بستری شده است

علی لهراسبی به دلیل گرفتگی رگ های قلبش در بیمارستان بستری شده است او مدتی به دلیل ضربان نامنظم و تپش شدید قلب به پزشک مراجعه کرده بود که بنا به تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه حال عمومی او خوب بوده و عمل قلب او این خواننده به خوبی انجام شده است.

بیماری علی لهراسبی خواننده چیست چرا در بیمارستان بستری شده است

علی لهراسی از خواننده های سرشناس کشورمان بوده که مدتی به عنوان خواننده تیتراژ های فیلم و سریال شناخته میشد سریال دلنوازان و فاصله ها از جمله سریالهایی بودند که علی لهراسبی آهنگ های بسیار زیبایی را برای تیتراژ های آنها خانده بود.

علی لهراسبی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ است که در تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. ساز مورد علاقه علی لهراسبی پیانو است و نوع صوت او تنور است و با مصطفی مومنی همکاری های زیادی هم داشته است.

همچنین ببینید

بیماری سرطان آتیلا پسیانی چیست؟ از شیمی درمانی تا درگیری

بیماری سرطان مارال فرجاد چه نوع سرطانی است؟ +عکس

اظهارات علی لهراسبی در موسیقی پاپ این طور بوده که من عشق را تجربه كردم و كاری به جزییات آن ندارم ولی من یک استنتاج از عشق دارم، این که اصولا عشق به یك انسان، وجود خارجی ندارد بلكه دوست داشتن ، بسیار برتر و بالاتر از عشق است. عقیده ی من اینست که عشق فقط برای خالق است برای كسی كه بالاتر از فیزیك و آفرینش ماست!

قبل از هر چی در مورد آغاز فعالیت های هنری علی لهراسبی باید بدانید که او در دوران کودکی و نوجوانی قاری قرآن بوده است. او بر این اعتقاد است کسانی که قاری قرآن هستند، تحریرهای خوبی را یاد می گیرند که برای صداسازی و خوانندگی بسیار کمک کننده هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *