بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

ارشیا خلیلیان [عرشیا خلیلیان] متولد 18 شهریور 1375 در آمریکا می باشد ، او در آنجا به دنیا آمد و بزرگ شد ، مادرش هم بعد از مدتی زندگی در آمریکا برای کار بازیگری به ایران بازگشت. ارشیا خیلیلان فرزند اول نسرین مقانلو در بهمن 1401 بر اثر عارضه مغزی (سکته مغزی) دار فانی را وداع گفت.

در ادامه بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا مقانلو] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و درگذشت و فوت و مرگ و جزییات را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

نسرین مقانلو بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان عزادار پسر ۲۶ ساله اش شد که بر اثر سکته مغزی فوت کرده است

بیوگرافی ارشیا خلیلیان

ارشیا خلیلیان متولد ۱۸ شهریور ۱۳۷۵ در آمریکا بود در ابتدای گمانه زنی شد که در اغتشاشات اخیر مورد هدف گلوله قرار گرفته باشد اما با اطلاع رسانی مادرش مشخص شد بر اثر سکته مغزی فوت کرده است او داری یک برادر دیگر به نام آرین می باشد که به همراه خانواده در شهر دالاس آمریکا زندگی می کند.

ارشیا مدتی در زمینه موسیقی فعالیت داشت اما به دلیل کار هنری مادرش در زمینه بازیگری نیز قدم برداشت اما نتوانست چندان موفق باشد اما در موسیقی یکی از آهنگسازان برتر ایرانی به شمار می آمد.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

خبر فوت ارشیا مقانلو

خاننم مقانلو در اینستاگرام خود پیام دردناکی به اشتراک گذاشت و از فوت فرزند بزرگ خود اشیا خبر داد.

نسرین مقانلو بازیگر کشورمان در روز تولد ارشیا نوشته بود که تو بهترین هدیه خداوند برای ما بودی و همیشه برای خوشبختی و سلامتی تو آرزو می کنم.

فوت فرزند نسرین مقانلو بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشته است و بسیاری از چهره های سرشناس و کاربران فضای مجازی اقدام به ارسال پیام تسلیت برای این خانم هنرمند بودند.

جالب است بدانید که نسرین مقانلو در سال ۱۳۷۲ با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف کشورمان ازدواج کرده است و سالهاست که در شهر دالاس آمریکا زندگی می کنند.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران می باشد. وی خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌ های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو می باشد. وی مهاجم تیم ملی فوتبال ، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز، پاس و تاج است.

وی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که : سر فیلم «همسر» آقای فخیم‌ زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرو دار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه‌ های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

جزئیات مرگ

ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

همچنین ببینید بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو (کیست) 

خانم بازیگر در این باره به تیم تحقیق گفت: پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود، اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما پسرم فوت کرد.

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

نسرین مقانلو درباره شباهت پسرش به رونالود میگوید

ره خیلی شبیه است؛ ولی از نزدیک ببینید بچه من خوشگل تر است. چشم های درشت تر و پوست سبزه تری دارد، ولی خیلی شبیه است. در مدرسه در آمریکا هم به او می گویند.

شما در آن عکس نوشته بودید تا حالا نمی دانستید این قدر شبیه هستند.

این عکس را برای من در واتس آپ فرستاد. چون فکر می کنم این عکس را در مدرسه اش زده بودند؛ گفت ببین اینجا می گویند من شبیه رونالدو هستم. من خودم خیلی تعجب کردم. البته به او گفتم تو خوشگل تر هستی. گفت چی میگی؟ این قهرمان است! گفتم تو هم با تلاش هایت یک روز قهرمان می شوی و … یک مقدار با او مزاح کردم و بعد گفتم این عکس را در اینستاگرام بگذارم که فردایش دیدم روزنامه درآمد و تلویزیون صحبت کرد و… گفتم عرشیا اینجا جهانی شدی! گفت چرا اینکار را کردی؟ گفتم برای دل خودم این کار را کردم و نمی دانستم اینطور می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *