بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

اسراء پناهی اهل اردبیل کیست بیوگرافی اسرا پناهی خانقاه و پدر و مادرش کیست و علت مرگ و فوت و جزئیات خبر را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

اسرا پناهی کیست بیوگرافی

اسرا پناهی دختر دانش آموز اردبیلی بوده که  نامش در رسانه های معاند بر سر زبان ها افتاد و مدعی بودند که در اعتراضات کشته شده است .

رسانه های معاند مدعی هستند که برخی لباس شخصی ها با حمله به دبیرستان شاهد اردبیل اقدام به ضرب و شتم آنها کرده و یکی از دانش آموزان به نام اسرا پناهی جان خود را از دست داده است.

این در حالی است مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل به این موضوع واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد .

اسرا پناهی دانش اموز نبوده است

علی محبوبی پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل درباره این خبر می گوید اعتراضاتی که در اردبیل افتاد هیچگونه کشته و مجروحی به همراه نداشته به تعداد افراد دستگیر شده هم اندک بوده است.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

همچنین آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرده که از پناهی هستند دانش آموز نیست همچنین خبرگزاری فارس در مصاحبه با عموی اسرا پناهی اعلام کرد که این دختر در بیمارستان فوت کرده است و دارای بیماری قلبی مادرزادی بوده است .

عموی این دختر می گوید که او دارای بیماری بوده و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شده است اما هرچقدر پزشکان تلاش کردند که بتواند او را نجات بدهند عملیات احیا بی نتیجه ماند و فوت کرد و علت مرگ نارسایی قلبی اعلام شد.

گرچه برخی منابع محلی درگذشت دانش‌آموزی به نام اسراء پناهی‌خانقاه را در حادثه روز چهارشنبه در مدرسه شاهد تایید می‌کنند، اما فردی به عنوان عموی این فرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری محلی «باسبلان ما»، می‌گوید اسراء مدتی است درگذشته است و او اصلا محصل مدرسه شاهد اردبیل نبوده: «اسراء دارای ناراحتی قلبی مادرزادی بود و بعد از یک ماه از درگذشت پدرش، ناراحتی قلبی‌‌اش تشدید شد و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد. متاسفانه تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و او درگذشت.» او همچنین گفت که اخبار منتشرشده درباره نحوه فوت اسراء پناهی صحت ندارد و او به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان فوت کرده است. این خبرگزاری محلی هم در توضیح ماجرای روز چهارشنبه نوشته است: «در مدرسه شاهد اردبیل بین والدین برخی از دانش‌آموزان با مدیران مدرسه مشاجره‌ای شکل می‌گیرد که بعد از آن یکی از دانش‌آموزان به دلیل فشار عصبی ناشی از این دعوا دچار ضعف شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود که در صحت کامل است.»

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

به گزارش سبلان ما ، رسانه های ضد ایرانی با انتشار نام یک فوتی، «اسرا پناهی» مدعی شدند او همان دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل است که ویدیوی انتقال او از این مدرسه به بیمارستان منتشر  شده بود.

عموی مرحوم اسرا پناهی در همین رابطه در گفتگو با خبرگزاری محلی باسبلان ما، با تکذیب و رد شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نیست.

پناهی ادامه داد: اسرا دارای ناراحتی قلبی مادرزادی بود و بعد از یک ماه از درگذشت پدرش، ناراحتی قلبی اش تشدید شد، و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد. متاسفانه تلاش های پزشکان بی نتیجه ماند و وی دار فانی را وداع گفت.

وی خواستار برخورد با شایعه پراکنان شد و تصریح کرد: شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی صحت ندارد و وی در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی فوت کرده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نیکا شاکرمی [کیست] و پدر و مادرش
فیلم / علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی
جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟

به گزارش سبلان ما، پنج شنبه گذشته در مدرسه شاهد اردبیل بین والدین برخی از دانش آموزان با مدیران مدرسه مشاجره ای شکل می گیرد که بعد از آن یکی از دانش آموزان به دلیل فشار عصبی ناشی از این دعوا دچار ضعف شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود و در صحت کامل است.

رسانه های ضد ایرانی در تداوم دروغ های سریالی  مدعی کتک زدن یک دانش آموز و فوت او شده و نام «اسرا پناهی» را منتشر کردند که مشخص شد این فرد بیمار فوت شده بیمارستان فاطمی و منتقل شده از منزل به بیمارستان است و ربطی به مدرسه شاهد اردبیل ندارد.

سيدغني نظري، عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل در جريان گفت‌وگو با «اعتماد» نه اين اخبار را تاييد كرد و نه حاضر شد اين اخبار را تكذيب كند.

امروز خبرهاي ضد و نقيضي از اردبيل در خصوص برخورد با دانش‌آموزان به گوش مي‌رسد، خبرهايي كه التهاب زيادي در افكار عمومي ايرانيان ايجاد كرده. شما به عنوان نماينده‌اي كه دريكي از حوزه‌هاي انتخابيه استان اردبيل فعاليت داريد، اين خبرها را تاييد مي‌كنيد؟

راستش اين اخبار مربوط به حوزه انتخابيه من نيست و دوستان نماينده ديگر در حوزه انتخابيه شهر اردبيل ممكن است از من به خاطر اظهارنظر در اين خصوص ناراحت شوند.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

‌به هر حال شما عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل هستيد؟

من با مسوولان آموزش و پرورش اردبيل و مسوولان انتظامي اين استان صحبت كردم؛ صحبت‌هاي ضد و نقيضي مطرح مي‌كنند به گونه‌اي كه حتي من نماينده نمي‌توانم به صراحت اصل موضوع را تاييد يا تكذيب كنم. مردم چيزي مي‌گويند، مسوولان چيز ديگري را مطرح مي‌كنند. از سوي ديگر دوستان نماينده ديگر ممكن است از دست من ناراحت شوند، بهتر است با ديگر نمايندگان صحبت كنيد.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

‌نمايندگان اردبيل به تماس‌هاي ما پاسخ نمي‌دهند؛ متاسفانه ساعت‌هاست كه تلاش مي‌كنيم تماس برقرار كنيم كه بي‌نتيجه بوده است. اما فارغ از موضوع اخير در يكي از مدارس شاهد اردبيل، نظر شما درباره اصل صحبت‌هاي استاندار اردبيل و مسوولان آموزش و پرورش درباره برخوردهاي سلبي با دانش‌آموزان اين شهر چيست؟

دانش‌آموزان آينده‌سازان كشور هستند و هرگونه رفتار تند و سلبي با آنها اشتباه مسلم است. حتي اگر خطايي نيز از سوي دانش‌آموزي سر بزند و انتقادات تندي مطرح كند، مديران اين حوزه حق ندارند با رفتارهاي سلبي با آنها برخورد كنند. البته همان طور كه گفتم روايت مديران آموزش و پرورش با روايت مردم متفاوت است.

‌مسوولان آموزش و پرورش استان اردبيل به شما چه گفتند؟

من با مديركل آموزش و پرورش استان صحبت كردم؛ مي‌گويد يكي از دانش‌آموزان اين مدرسه دچار مشكل جسمي شده، بعد مدرسه براي كمك با اورژانس تماس گرفته تا اين دانش‌آموز را به بيمارستان منتقل كند. در اين ميان برخي افراد از لحظه حضور اورژانس در مدرسه فيلمي گرفته و در شبكه‌هاي اجتماعي اعلام مي‌شود كه به دليل رفتارهاي خشن ماموران با دانش‌آموزان، اين فرد به بيمارستان منتقل شده است و… البته من چون خودم در اين صحنه حضور نداشتم، نمي‌توانم اين روايت را تاييد كنم يا نظر كارشناسي در رد يا قبول آن بدهم.

‌به هر حال وزير آموزش و پرورش مدتي قبل اعلام كرده كه دانش‌آموزان منتقد به مراكز اصلاح و تربيت اعزام مي‌شوند. استاندار اردبيل هم تلويحا برخورد با دانش‌آموزان به خاطر برخي شعارها را تاييد كرده‌اند.

اين بچه‌ها دست‌پرورده همين سيستم آموزشي هستند؛ اگر نقدي بر رفتار آنها باشد، نشانه شكست يك ساختار آموزشي است. مواجهه با دانش‌آموزان و اساسا جوانان بايد آرام، علمي و كارشناسي شده باشد. بايد از كساني كه رفتارهاي تند را با دانش‌آموزان ترويج مي‌كنند، پرسيد آيا در خانه خود با فرزندشان هم همين طور رفتار مي‌كنند؟ وزير آموزش و پرورش مدبرانه صحبت نكرده و اعزام دانش‌آموزان به مراكز اصلاح و تربيت اشتباه محض است. اگر قرار باشد كسي به مراكز اصلاح و تربيت برود، اين مسوولان بي‌تدبير ما هستند. ما نبايد جوانان‌مان را با دست خودمان از سيستم بيزار كنيم.

با اين وضعيت آيا مجلس نمي‌خواهد به اين بي‌تدبيري‌ها ورود كند؟

طي روزهاي اخير شكايتي از سوي مسوولان نيروي انتظامي عليه 4 نفر از نمايندگان به دليل اظهارنظرهايي كه بابت گشت ارشاد داشتند، صورت گرفته است. بر اساس اصل 86 قانون اساسي، نمايندگان در اظهارنظرهاي‌شان آزادي كامل دارند و نمي‌توان نماينده‌اي را به دليل صحبت‌هايش مورد پيگرد قرار داد. اما شرايط در كشور به گونه‌اي شده كه حتي اجازه اظهارنظر به نمايندگان نيز داده نمي‌شود. در اين شرايط نماينده‌اي كه بايد حرف مردم را بزند، چگونه مي‌تواند به وظايف خود عمل كند؟ برخي افراد و جريانات به دنبال ذبح آزادي‌هاي مجلس هستند. من اين موضوع را در قالب تذكر حتما در صحن مطرح خواهم كرد. وقتي نماينده نمي‌تواند آزادانه مطالبات مردم را دنبال كند، چگونه مي‌توان ادعا كرد كه مردم در بيان اعتراضات خود با محدوديتي مواجه نيستند؟ كار از مردم عادي گذشته است و برخي افراد و جريانات به دنبال ايجاد محدوديت‌هاي خشن در مدارس هستند. اين رويكردهاي خشن و تند نه منشا قانوني دارند و نه از ريشه‌هاي شرعي برخوردارند. اخيرا در شهرستان حوزه انتخابيه من قرار بود كنسرتي برگزار شود؛ به اندازه‌اي براي اخذ مجوز اين افراد سختگيري شده بود كه به شوخي مي‌گفتند فقط مجوز اداره آب و فاضلاب را نخواسته بودند! اين افراد با من تماس گرفتند و پس از كمك من، بدون هيچ مشكلي اين كنسرت برگزار شد. هزاران نفر از مردم منطقه لحظات شادي را در كنار هم گذراندند، بدون اينكه مشكلي پيش بيايد. اين روند سلبي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، اجتماعي، ارتباطي و… وجود دارد و منشا خسارت‌هاي فراواني است.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

روایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از درگذشت اسرا پناهی

دکتر علی محمدیان اردی اعلام کرد: برابر اسناد پزشکی موجود، وضعیت جسمی اسرا پناهی خانقاه فرزند احمد متولد سال ۱۴ اسفندماه ۱۳۸۵ در ساعت ۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه بامداد روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه با شماره‌ تلفن همراهی که گویا متعلق به برادر وی بوده، به اورژانس گزارش شده و چند دقیقه بعد توسط اکیپ اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفته است.

بیوگرافی اسرا پناهی دانش آموز اردبیلی کیست +علت مرگ و فوت

وی بیان کرد: اولین دستور دارویی برای این بیمار در دقیقه ۳۶ بامداد ۲۰ مهرماه بوده و علائم بدو ورود وی به اورژانس بیمارستان استفراغ و افت شدید فشار(فشار ۷) ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اضافه کرد: در مراحل درمان، وضعیت بیمار رفته رفته بدتر شده و در ساعات ظهر روز چهارشنبه تحت دیالیز سفاقی قرار گرفته و با وخامت حال وی، ساعت حوالی ۱۴ و ۲۵ دقیقه به بخش آی.سی.یو منتقل شده و در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه در اثر وقفه قلبی و تنفسی از دنیا رفته است.

وی با اشاره به انتقال پرونده وی به پزشکی قانونی پس از فوت گفت: تمامی پرونده وی در بیمارستان موجود است و صدای تماس با اورژانس هم ثبت و ضبط شده و همه دستورات پزشکی مستمر در پرونده موجود است.

دکتر محمدیان اضافه کرد: اولین ورود بیمار به بیمارستان در دقایق اول روز چهارشنبه و حدود ۱۰ ساعت قبل از زمان ادعایی رسانه‌های معاند و قبل از حواشی اتفاقات روز چهارشنبه مدرسه شاهد بوده است و اصولا وضعیت پزشکی وی ربطی به محل تحصیل وی ندارد.

وی بیان کرد: مشکل اولیه وخامت حال بیمار هم توسط برادر وی به اورژانس اعلام شده و اکیپ اورژانس کمتر از پنج دقیقه در محل اعلامی حاضر شده و مداوا از نخستین دقایق آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین با اشاره به مداوای یک بیمار دیگر حدود ۱۶ ساله به نام خجسته همزمان با این رویداد گفت: این خانم نیز پس از تشنج توسط اکیپ اورژانس در روز چهارشنبه از مدرسه به بیمارستان فاطمی و از آنجا به بیمارستان علوی اردبیل منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته است.

وی افزود: این دختر دانش آموز سابقه سه ساله تشنج داشته و در شهر تهران هم توسط پزشک متخصص ویزیت شده و داروی لاموتریژن مصرف می‌کرده و حملات مشکوک تشنج داشته است.

دکتر محمدیان اردی با رد شایعه فوت وی بیان کرد: این دختر نوجوان هم پس از انتقال به بیمارستان علوی که مرکز مغز و اعصاب است، تحت مداوا قرار گرفته و خود من آخرین بار پنجشنبه شب ویزیت کردم و روز شنبه نیز پس از مداوا از بیمارستان علوی مرخص شده است.

اسرا پناهی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من ورزش را از رشته شنا آغاز کردم و‌ علاوه بر شنا، به دوومیدانی هم علاقه داشتم و سابقه دوچرخه‌سواری هم داشتم و برای همین به رشته سه‌گانه تغییر رشته دادم که شامل ۳ رشته شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری است.

وی گفت: ورزش شنا را از سال ۹۲ و در ۷ سالگی آغاز کردم و ۵ سال بعد با مربیگری خانم نرگس غلامی به صورت حرفه‌ای ادامه داده و به مقام کشوری و استانی دست یافتم.

اسرا پناهی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من ورزش را از رشته شنا آغاز کردم و‌ علاوه بر شنا، به دوومیدانی هم علاقه داشتم و سابقه دوچرخه‌سواری هم داشتم و برای همین به رشته سه‌گانه تغییر رشته دادم که شامل ۳ رشته شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری است.

وی گفت: ورزش شنا را از سال ۹۲ و در ۷ سالگی آغاز کردم و ۵ سال بعد با مربیگری خانم نرگس غلامی به صورت حرفه‌ای ادامه داده و به مقام کشوری و استانی دست یافتم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. جواد انصاری شیری

    مرگ بر قاتلانش که روی همه نا جوانمرد های علم را سفید کرده اند مرگ بر دیکتاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *