بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر سریال دنیای شیرین +عکس و ماجرای مهاجرت

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر سریال دنیای شیرین +عکس و ماجرای مهاجرت

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصیش و ماجرای مهاجرت  و کشف حجاب او را در ادامه در این قسمت از مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر سریال دنیای شیرین +عکس و ماجرای مهاجرت

سهیلا عزیزی بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینمای ایران متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است. او چند سالی است که از ایران رفته و به کشور فرانسه مهاجرت کرده .او اکنون ساکن پاریس است و در آنجا زندگی می کند . عکس های بی حجاب و بدون پوشش اسلامی را از پیج اینستاگرامش منتشر کرده است .

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر

خانم سهیلا عزیزی بازیگر فیلم و سریال ایرانی در ۱۸ بهمن سال ۱۳۴۹ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

ماجرای مهاجرت

خانم سهیلا عزیزی بازیگر معروف سریال دنیای شیرین که توانست با این سریال به اوج شهرت برسد به خارج از کشور مهاجرت کرده است و چند روزی است که تصاویر ایشان در فضای مجازی که کشف حجاب کرده است منتشر شده است که شنیده ها حاکی از این است که این بازیگر تصمیم دارد در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت کند.

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر + تصاویر کشف حجاب

آغاز فعالیت هنری

خانم سهیلا عزیزی  حرفه بازیگری را با کار در تئاتر آغاز کرد و در سریال دنیای شیرین که ساخته بهروز بقایی در سال ۷۶ از برنامه کودک و نوجوان از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت و توانست در نقش همسر رضا فیاضی بازی کند و به شهرت برسد.

بیشترین فعالیت خود را در دهه ۷۰ انجام داد که از معروف ترین سریال های ایشان می توان به دنیای شیرین سلام زندگی روز های مهتابی و خانه سبز نیز اشاره کرد

بیشتر ببینید : بیوگرافی یاسمن قلی پور بازیگر نقس سپیده در سریال بچه مهندس 3

سریال دنیای شیرین مجموعه تلویزیونی بود که داستان دو خانواده را روایت می‌کرد که داستان دختری به نام شیرین بود که همراه با پدرش که یک گل فروش و مادرش یک پرستار و دو برادر کوچکترش که هر سه دانش‌آموز هستند در همسایگی آنها دایی و پسر کوچکشان در آپارتمان زندگی می‌کردند و هر بار مشکل تازه‌ای برایشان رقم میخورد  و هر بار بچه‌های خانواده مشکلی را ایجاد می کردند بزرگترها آن را حل می کردند.

مجموعه آثار هنری

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر

از مجموعه آثار هنری ایشان می‌توان به دنیای شیرین هزاران چشم سرنخ همشاگردیها سلام‌زندگی اینجا خانه ما روز های مهتابی و خانه سبز را نیز اشاره کرد.

ازدواج سهیلا عزیزی

وضعیت زندگی شخصی ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

سهیلا عزیزی بازیگر سریال دنیای شیرین

ایشان برای این نمایش برنده لوح زرین و دیپلم افتخار بعنوان بهترین بازیگر تئاتر فجر سال ۶۸ شد. او برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ با سریال “خانواده حمزه علی خان” به کارگردانی محمدباقر خسروی جلوی دوربین رفت و در کنار پانته آ بهرام و عنایت بخشی خوش درخشید.

اما در سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال خاطره انکیز “خانه سبز” به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام به شهرت رسید و سال بعد از آن با ایفای نقش در سریال “دنیای شیرین” به کارگردانی بهروز بقایی به محبوبیت رسید. او چندسال بعد، از دنیای بازیگری فاصله گرفت و از ایران مهاجرت کرد.

خانم عزیزی ماجرای شروع بازیگری تان چگونه است؟

من به دلیل علاقه ام به تئاتر و بازیگری در این رشته تحصیل کردم و در سال ۱۳۷۲ در سریال “خانواده حمزه علی خان ” برای اولین بار جلوی دوربین رفتم که یک سریال ۱۳ قسمتی بود و از شبکه یک پخش شد.

بعد از آن در سال ۱۳۷۴ در سریال آتیه به کارگردانی رضا صفایی برای بار دوم بازیگری رو تجربه کردم و این ها آغاز کار حرفه ای و جدی من شد و پس از آن در خانه سبز و دنیای شیرین و بسیاری از دیگر سریال ها نقش ایفا کردم.

بیوگرافی سهیلا عزیزی بازیگر سریال دنیای شیرین +عکس و ماجرای مهاجرت

دنیای شیرین از بهترین کارها و ماندگار ترین بود که سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی از شبکه یک پخش شد و بسیار محبوب واقع شد .من در این سریال نقش همسر رضا فیاضی رو بازی می کردم و شغلم پرستاری بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *