بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش + سوابق و خانواده

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش و فرزندان + سوابق و عکس خانواده

سیروس میمنت متولد بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ایران، متولد 4 خرداد 1338 در کرمانشاه اسـت. دانش آموخته مقطع دیپلم می باشد در 14 سالگی هنر رابا کارگردانی شروع کرد سیروس میمنت در سال 1358 وقتی 19 ساله بود ازدواج کرد کـه حالا ثمره ان 4 فرزند پسر می‌باشد او درکنار کار، فیلم می ساخت ودر تئاتر هم بازی می‌کرد در ادامه بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش + سوابق و عکس خانواده و زندگی شخصی سیروس میمنت را ببینید.

بیوگرافی سیروس میمنت

سیروس میمنت متولد بازیگر و نویسنده ماهر سینما و تلویزیون ایران، متولد 4 خرداد 1338 در کرمانشاه اسـت. دانش آموخته مقطع دیپلم می باشد در 14 سالگی هنر رابا کارگردانی شروع کرد ودر ادامه بازیگر سینما و تلویزیون شد.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش + سوابق و خانواده

یکی از مهم‌ترین اثر او بازی در مجموعه نون خ در نقش کیوان است، که کارگردان این مجموعه سعید آقاخانی می‌باشد.
سیروس میمنت چندین سال است که در عرصه بازیگری و هنر فعال است، و به غیر از بازیگری وی کارگردانی و نویسندگی هم کرده است.

سیروس میمنت رنجبر، در سال ۱۳۳۹،روز۲۳، ماه آذر، در شهر کرمانشاه به دنیا آمده است.
تحصیلات وی تا مقطع دیپلم می‌باشد.

همچنین ببینید: بیوگرافی سپند امیرسلیمانی و همسر اول و دومش

همسر و  فرزندان

سیروس میمنت در ۱۹ سالگی ازدواج کرده و دارای ۴ پسر می باشد.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش + سوابق و خانواده

سوابق بازیگری

وی قبل از ورودش به بازیگری شغل های مختلفی داشته است،آقای میمنت، در کودکی به بازیگری علاقه بسیار داشته است، و در سن نوجوانی یک فیلم کوتاه به نام خرافات را کارگردانی کرده و در جشنواره کرمانشاه مقام دوم را گرفت.
وی بازیگری را در تئاتر شروع کرد و اولین بار در مجموعه تلویزیونی «همه فرزندان من» به کارگردانی محمد دستگردی در تلویزیون حضور یافت.

وی بازی در مجموعه‌های خانه به دوش،و متهم گریخت، که کارگردان این دو مجموعه رضا عطاران بود، مشهور شد.
سیروس میمنت اصلیتش کرمانشاهی است و بابازی اش در نقش کیوان در مجموعه نون خ با زبان شیرین و زیبای کردی، کمک بسیاری به نقشش کرده است، که بسیار جذاب و دیده شد.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش + سوابق و خانواده

از بازیگران مجموعه نون خ، می‌توان به سعید آقاخانی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، شقایق دهقان، پاشا جمالی، و سیروس میمنت و….. که ایفای نقش کرده‌اند. نیز اشاره کرد.
سیروس میمنت، در سال ۹۶ در انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور داشت و برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اما رد صلاحیت شد.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر + سوابق و خانواده

کارهایی که سیروس میمنت در آن ایفای نقش داشته، می‌تواند در سریال‌هایی همچون، همه فرزندان من، خانه به دوش، به کارگردانی رضا عطاران، و دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، و…. نیز اشاره کرد،

فیلم‌های سینمایی که در آن حضور داشته است، فیلم هایی به نام، بن بست وثوق به کارگردانی حمید کاویانی، ایران برگر، که مسعود جعفری جوزانی، کارگردانی کرده و فوتبالی‌ها با کارگردانی عباس خواجه و….. می باشند.
برای این بازیگر بااستعداد وخوب کشورمان آرزوی موفقیت میکنیم.

حضور در جبهه

با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت. ۸ سال در جبهه های جنگ حضور داشت و در آنجا هر زمان که فرصتی دست می داد برای رزمندگان تئاتر اجرا می کرد.

او بعدها به تهران رفت و نویسندگی را نیز شروع کرد.

میمنت در سال ۷۵ با بازی در فیلم «معجزه خنده» به کارگردانی یدالله صمدی وارد سینما شد.

اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون در سال ۷۶ با سریال «همه فرزندان من» ساخته ی محمد دستگردی رقم خورد.

میمنت به بازی در فیلم ها و سریال ها ادامه داد اما شروع شهرت او از سال ۸۳ با بازی در سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران بود.

شهرت میمنت در سال ۹۸ با بازی در سریال پربیننده ی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به اوج رسید.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر + سوابق و خانواده

از دیگر آثار مشهور سیروس میمنت می توان به سریال های تلویزیونی متهم گریخت، در چشم باد، دلنوازان، چاردیواری، سه دونگ سه دونگ، بیمار استاندارد و بانوی عمارت و فیلم های سینمایی مرد عوضی، جعبه موسیقی و ایران برگر اشاره کرد.

سیروس میمنت تجربه ی فیلمنامه نویسی هم دارد. او طراح فیلمنامه ی سریال «خانه به دوش» و از نویسندگان فیلم سینمایی «فوتبالی ها» (ساخته عباس خواجه وند) و یک برنامه طنز تلویزیونی به نام «کسی خوابه؟» هم بوده است.

او شبکه نمایش خانگی را هم با مسابقه «جوکر» و سریال «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی تجربه کرده است.

سیروس میمنت در سال ۹۶ در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او پس از ثبت نام گفته بود: «باید بگویم بنده مشکل کیفری ندارم و با نان حلال فرزندانم را بزرگ کردم اما با این وجود می دانم تأیید صلاحیت نمی شوم.» او در نهایت از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

عاشق مهمان ناخوانده

سیروس میمنت که خودش کرد است درباره اینکه چقدر ویژگی‌ها رفتاری و فرهنگ به نمایش درآمده در «نون.خ» همچنان میان کردها رواج دارد، گفت: ویژگی‌هایی که در سریال می‌بینیم در اکثر مناطق کردنشین وجود دارد. خود من هنوز بسیاری از این ویژگی‌ها را در زندگی‌ام حفظ کرده ام. مثلاً فامیل‌های من می‌دانند اگر بخواهند به منزل من بیایند، بدم می‌آید به من خبر دهند و بعد به خانه ام بیایند. من دوست دارم مثل قدیم‌ها زندگی کنم آن زمان موبایل نبود و کسی می‌خواست به منزل دیگری برود خبر نمی‌داد. هینطور به منزل دیگری می‌رفتند و این غافلگیری خودش زیبا بود درصوتی که الان یک هفته قبل زنگ می‌زنند که می‌خواهند به مهمانی بروند.

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر و همسرش + سوابق و خانواده

عاشق لباس کردی

این بازیگر که دوستی دیرینه‌ای هم با سعید آقاخانی دارد، درباره علاقه‌اش به بازی در این سریال گفت: من دوستی سی ساله‌ای با سعید آقاخانی دارم ما خیلی کارها با هم داشتیم و من هروقت با سعید بودم همیشه می‌گفتم آرزویم این است که نقشی را داشته باشیم که لباس خود را بپوشیم یعنی شلوار جافی که به کردی معروف است و دیگر لباس‌های قوم‌مان را بپوشیم و این آرزویم بود و حالا بعد از سه دهه آرزویم محقق شد و با لباس کردی و در نقش خودم بازی کردم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

بیوگرافی نسرین مرادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر و همسرش

در روز‌هایی به سرمی­بریم که حال مردم خیلی خوب نیست ؛سریال‌های طنز چقدر به خوب شدن حال مردم کمک می‌کند؟

زمانی که همه مردم ناراحت هستند چه ما و چه هرکسی که در این شرایط مردم را  خوشحال می­کند کار بسیار ارزشمندی انجام می­دهد؛  اگر کسی کار شادی انجام بدهد و مردم را بخنداند کار خوبی است .قطعا وقتی شما یک کار غمگین ببنید حالتان از آن­چیزی که بوده خراب­تر می­شود.

شما سابقه بازی در سریال‌های طنزی، چون متهم گریخت و خانه به دوش رادارید آیا خودتان را بازیگر طنز می­دانید؟

نه من کار جدی هم زیاد داشتم و خیلی کار‌های  جدی  بازی کردم الان هم مشغول کار جدی هستم اینطور نیست که در یک قالب باشم.

شما فیلمنامه هم می­نویسید این چقدر به بازیگری تان کمک می­کند و برعکس؟

کسی که در زمینه بازیگری فعالیت می­کند اگر دربخش‌های دیگر هم تخصص داشته باشد مثلا مونتاژ بداند خیلی به او کمک می­کند که بداند مثلا کات چیست؟ چه وقتی باید کات بدهد؟ همه این‌ها به بازی بهتر کمک می­کند نویسندگی هم همینطور است و صددرصد کمک می­ کند.

نویسنده بودن شما چه کمکی برای پرورش شخصیت کیوان کرد؟خب من از شعور و فهمم برای پیدا کردن این آدم کمک گرفتم!

به عنوان یک بیننده کدام بخش سریال برایتان جذابیت داشت؟

من کل سریال را دوست داشتم و به نظرم سکانس به سکانسش جذابیت داشت نمی­توانم بخشی را جدا کنم امیدوارم نظر مردم هم همین باشد.

سکانس معدن چطوربود؟

سکانس معدن بسیار سخت بود سقف پایین بود و هوا برای تنفس کم، طوریکه چند تا از بچه­ ها حالشان بد شد و دکتر لازم شدند!  اما با تمام سختی ­ها سکانس خوبی از آب در آمد.

یک خاطره خوب از بازی در این سریال تعریف کنید؟

تمام روز‌هایی که مشغول بازی در این سریال بودیم شیرین بود، همه اوقات ما شیرین بود ؛شیرینی ­اش به این معنا نبود که خیلی خوش می­گذشت و خوشحال بودیم اتفاقا خیلی نگران بودیم و شرایط خیلی سخت بود شیرینی اش این بود که می­دانستیم کار ما نتیجه می­دهد و مورد توجه قرار می­گیرد و تمام لذتش این بود. الان که کار دیده شده و مردم پسندیدند خستگی از تن ما در رفت و این بهترین خاطره است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگرو همسرش

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی بازیگر

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر و همسرش

بیوگرافی سعید آقاخانی و همسرش گلرخ حقیقی

بهترین بازخوردی که از نقش کیوان گرفتید چی بود؟

نمی توانم انتخاب کنم کامنتهای زیادی دارم یکی نوشته بود ما عزیزی را از دست داده بودیم و مادرم سال‌ها بود نمی­خندید خدا خیرتان بدهد که باعث شدید مادرم بخندند این برایم خیلی مهم بود.

آن قسمت سریال که شما به فلامینگو‌ها حساسیت نشان می­دادید خیلی شیرین بود، تکه کلام‌ها از خودتان بود؟

بله تکه کلام‌ها از خودم بود و خودم هم خوشم آمد! برایم جالب است که تکه کلام‌ها ماندگار شد و این روز‌ها گاهی از دهان مردم می­شنوم!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *