بیوگرافی شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما و همسرش +سوابق و عکس

شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما و بازیگر میباشد او متولد آذر ماه 1363 بوده تجربه بازی در سینما و مجریگری در صداوسیما را در کارنامه دارد او در دی ماه 1401 اقدام به کشف حجاب کرد که به ممنوع الکار شدن اش منجر شد در این صفحه به بیوگرافی سوابق شیرین صمدی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی شیرین صمدی

شیرین صمدی از مجریان مطرح و معروف صدا و سیما بوده که سال‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی کار اجرا را بر عهده داشته است

بیوگرافی شیرین صمدی مجری تلویزیون صداوسیما الان کجاست +سوابق

او در آذر ماه سال ‏۳۶۳ به دنیا آمده است و متولد اصفهان بوده و در حال حاضر اجرا را کنار گذاشته و دیگر در تلویزیون فعالیت نمی‌کند علت آن هم کشف حجاب بوده که در اینستاگرام انجام داده است

تحصیلات

شیرین صمدی در رشته علوم اجتماعی تصصیل کرده است و دارای لیسانس این رشته می باشد

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

او کار خود را با اجرای گروه کودک و نوجوان آغاز کرد و سال ها برنامه های کودک را مجری گری می کرد

شروع فعالیت در 15 سالگی

شیرین صمدی در سال ۱۳۷۶ بازیگری و اجرا در شهر اصفهان آغاز کرد زمانی که فقط ۱۵ سال سن داشت

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

موفق شد نظر داوران دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوانان اصفهان را به دست آورد و برای اجرای گروه کودک و نوجوان انتخاب شود او بعد از آن توانست به عنوان داور سازمان ملی فعالیت کند

سوابق هنری شیرین صمدی

اولین تجربه حرفه‌ای در صدا و سیما سال ۱۳۸۳ بود و برنامه مسیر سبز را اجرا کرد که برای گروه کودک و نوجوان بود در سال ۱۳۹۱ تجربه حضور در شبکه اول سیما را با برنامه صبح بخیر ایران به دست آورد همچنین مدتی بعد برنامه سیمای خانواده را اجرا می‌کرد

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

برنامه های عصر خانواده که از شبکه دوم سیما پخش می شود و اجرا می کرد از برنامه‌های دیگر او می‌توان به همیشه خونه از شبکه آموزش شبکه کردن ایشان همچنین برنامه آقای خاص که از شبکه پنجم سیما پخش می شد را کارگردانی می کرد

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

شیرین صمدی درباره شروع دوران بازیگری اش نوشت: به نوعی سرنوشت مرا به اینجا کشاند. من کارم را از سال ۹۱ با ورود به شبکه یک سیما شروع کردم از برنامه صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی کریمی. هم مجری بودم و هم آیتمی داشتیم به نام کتابخانه صبا که تبدیل به یک طرح ملی شد. برنامه ای که خیلی دوستش داشتم. یک اتفاق ساده و صادقانه بود و فرصت خوبی بود تا با فرهنگ ها و گویش های مختلف آشنا شوم. شعار خوبی هم داشتیم: هیچ کجای ایران بی کتاب نباشد. این برنامه تا سال ۹۲ ادامه داشت و بعد از آن به دلایلی متوقف شد.

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

در پستی (که شما در صفحه شخصی‌تان به اشتراک گذاشتید) خواندیم که به خاطر بازی در یک تئاتر شما ممنوع‌التصویر شده‌اید.آیا این موضوع صحت دارد؟ بله؛ صحت دارد.گفتگو با شیرین صمدی به‌نظرتان آیا بازی کردن در تئاتر با اصول اجرا منافات دارد؟ این سوال من هم هست.گفتگو با شیرین صمدی نمایش شما از چه زمانی روی صحنه رفته است؟ آیا ممکن است پوششی که در حین بازی روی صحنه داشته‌اید باعث ایجاد این مسئله شده باشد؟ نمایش ما هنوز روی صحنه نرفته است(می‌خندد).

چه عجیب! و عجیب‌تر این‌که من از طریق تئاتر وارد تلویزیون شدم و حتی اوایل مجری‌بازیگر بودم و بعد تبدیل به یک مجری صرف شدم اما ظاهرا به این ‌دلیل که عکس‌ها و تیزر تبلیغاتی تئاترمان -مثل همه بازیگران و کارگردان تئاتر- را در اینستاگرامم گذاشتم کارم دچار مشکل شده است.این نمایش و فعالیتم در زمینه تئاتر خیلی طبیعی است، حتی در آن تیزر و پوستر، حجاب چندان نامناسبی هم نداشتم ولی دوستان ایراد گرفتند که چرا اصلا از خودش عکس گذاشته است و پرسیدند که چرا اصلا او تئاتر کار کرده است؟
تیزر و عکس تئاترم را در اینستاگرام گذاشته‌ام

اما این اتفاق برای خیلی از مجریان افتاده است که در عرصه تئاتر و نمایشنامه‌خوانی حضور و فعالیت داشته‌اند. شاید با این مسئله خیلی سلیقه‌ای برخورد شده است دقیقا نمی‌دانم داستان از چه قرار است.هفته گذشته تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» با من تماس گرفت و گفت؛ «خانم صمدی چه کار داری می‌کنی»، گفتم؛ «هیچی»، پرسید که «چه چیزی را در اینستاگرامت گذاشتی؟» گفتم؛ «تیزر و عکس تئاترم را در اینستاگرام گذاشته‌ام.» و او گفت که «به ما از حراست تلفن‌ کردند و گفتند که خانم صمدی دیگر اجازه اجرا ندارد چون دارد تئاتر کار می‌کند.» من هم گفتم که «فکر نمی‌کنم تئاتر منافاتی با اجرای تلویزیونی داشته باشد و مورد نامتعارفی وجود داشته باشد.» اما درنهایت به من گفتند که «شما دیگر اجازه اجرا ندارید.» و الان دو هفته است که دیگر اجرا نمی‌کنم.گویا دارند کسی دیگر را هم جایگزین من می‌کنند.

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا
مجری سابق شبکه دو که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

شیرین صمدی شب گذشته ۲۳ تیرماه با انتشار پستی بدون حجاب به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

حال او در اولین موضع رسمی اش پس از این اقدام اعلام کرد: دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه‌ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می‌دادم، اما اجرای برنامه‌ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهاد‌ها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود، اما این ریسک را پذیرفتم، چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

بیوگرافی شیرین صمدی مجری و همسرش + عکس جدید و اینستاگرام و ویکی پدیا

الان مدت هاست که در صفحه شخصی ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می‌شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس‌ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم، اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان این گفتگو و در پاسخ به اینکه می‌خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی‌کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه‌های دیگر بالا می‌برم.

الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم، اما درباره آینده‌ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می‌کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می‌کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

ممنوع الکار شدن شیرین صمدی

یکی از ماجراهای مهم بیوگرافی شیرین صمدی مربوط به ممنوع الکاری اوست. خانم مجری سال ۱۳۹۶ بعد از بازی در یک تئاتر و انتشار عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی خود، دچار ممنوع الکاری شد.

او در این باره گفته است: تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» با من تماس گرفت و گفت؛ «خانم صمدی چه کار داری می‌کنی»، گفتم؛ «هیچی»، پرسید که «چه چیزی را در اینستاگرامت گذاشتی؟» گفتم؛ «تیزر و عکس تئاترم را در اینستاگرام گذاشته‌ام.» و او گفت که «به ما از حراست تلفن‌ کردند و گفتند که خانم صمدی دیگر اجازه اجرا ندارد چون دارد تئاتر کار می‌کند.» من هم گفتم که «فکر نمی‌کنم تئاتر منافاتی با اجرای تلویزیونی داشته باشد و مورد نامتعارفی وجود داشته باشد.» اما درنهایت به من گفتند که «شما دیگر اجازه اجرا ندارید.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *