بیوگرافی محمدمهدی نجاتی نیا مرزبان گلستانی +ماجرای شهادت

بیوگرافی محمدمهدی نجاتی نیا مرزبان گلستانی +ماجرای شهادت

بیوگرافی محمدمهدی نجاتی نیا

محمدمهدی نجاتی نیا مرزبان دلاور اهل روستای النگ شهرستان کردکوی میباشد که روز گذشته در مرز میرجاوه مورد حمله ترویست ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

سروان «محمدمهدی نجاتی نیا» مرزبان گلستانی در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

بیوگرافی محمدمهدی نجاتی نیا مرزبان گلستانی +ماجرای شهادت

ماجرای شهادت شهید محمدمهدی نجاتی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، ساعت یک بامداد امروز دوشنبه در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با کشور پاکستان به سمت ماموران گروهان “چاهندو” هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، سروان “نجاتی”، سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

چندی پیش نیز یک گروه تروریستی حدود ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان به پایگاه مرزی سپاه پاسداران حمله کرده و تعدادی از نیروهای این پایگاه در میرجاوه را ربودند.

در همین ارتباط علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه با تایید خبر حمله پایگاه مرزی سپاه پاسداران در میرجاوه گفت: هم اکنون نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی، سپاه و ارتش با تمام قدرت در منطقه حضور داشته و در حال ردزنی متجاوزان هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *