بیوگرافی محمود شهریاری مجری و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس

بیوگرافی محمود شهریاری مجری و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس

محمود شهریاری مجری تلویزیون متولد ۲ دی ۱۳۳۷ در شهربیجار، استان کردستان است به دلیل ویدیوهای مختلف از رقص محمود شهریاری به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و حتی از صداوسیما اخراج شد در ادامه به بیوگرافی محمود شهریاری خواهیم پرداخت.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس

بیوگرافی محمود شهریاری مجری

محمود شهریاری یکی از مجریان صدا و سیمای اهل ایرانی به شمار می‌رود، که در تاریخ دوم دی ماه سال ۱۳۳۷ در بیجار «کردستان» چشم به جهان گشوده است.

این هنرمند یکی از مجری های توانمند و باتجربه صدا و سیما به شمار می رود. میتوان گفت ایشان اجرای بسیار موفقی در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را با همکاری مشترک کاظم احمدزاده نیز در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.

ایشان چندی در برنامه زنده رود شبکه اصفهان مجری‌گری آن را برعهده داشته است.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

سوابق

سایر فعالیتهای آقای شهریاری در زمینه هنرپیشگی میتوان :
اثر مرد دوهزار چهره به عنوان افتخاری و فعالیت در رادیو را نیز نام برد.
ایشان در برنامه عمو های فیتیله ای که از شبکه دو پخش می شد مجری‌گری آن را بر عهده داشته است

ورود به دنیای مجری گری و گویندگی

در خصوص ورود به دنیای مجری گری و گویندگی می گوید که از سالها قبل از دوران کودکی و نوجوانی در فن بیان و گفت و گو بسیار خوب بودم، حتی در زمانی که پنجم ابتدایی بودم در یک مسابقه فن‌بیان شرکت کردم و موفق به کسب مقام اول در این مسابقات شدم که در دوستان و آشنایان بسیار این موضوع سر و صدا کرد و حتی این موضوع از یادم نمیرود که سه سکه طلا هم به من به عنوان جایزه اهدا کردند.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

سالها بعد در سال ۱۳۶۱ بعد از شرکت در امتحان ورودی استخدامی صدا و سیما توانست به صورت رسمی وارد بخش رادیو گردد و سال ۱۳۶۲ به بعد هم به تلویزیون وارد شد.

محمد شهریاری؛ زمانی که ۲۴ ساله بودم و اولین بار به عنوان مجری برنامه‌ای که محتوای آن مسابقه‌ای به نام سرعت و دقت بود و از شبکه دو پخش میشد مجری شدم .

شاید شهرت محمود شهریاری به خاطر حضور او در برنامه سلام صبح بخیر است که از سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸ از رادیو پخش میشد و در موفقیت او نقش بسیاری داشته،در این برنامه او به عنوان یک گزارشگر گزارش‌هایی را به صورت مستقیم از جبهه های جنگ ایران و عراق برای شنوندگان ارائه می داد.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

انتشار فیلم های خصوصی

شهریاری از اولین قربانیان انتشار فیلم های خصوصی بود.فیلم رقص وی در عروسی برادرش در اوایل سال 1370 باعث شد مدت ها ممنوع التصویر شود، این فیلم دست به دست مردم می چرخید و حتی خرید و فروش می شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری

محمود شهریاری را باید سلطان ممنوع التصویری بدانید؛ او می گوید بدون علت سالها ممنوع التصویر می شود و دوباره بدون علت این ممنوعیت می شکند، اما با یک شیطنت دوباره ممنوع التصویر می شود و این چرخه همچنان ادامه دارد …

بیوگرافی محمود شهریاری مجری و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس

همسر و فرزندان

من و همسرم در دانشكده صدا و سیما درس می‌خواندیم.معمولا ازدواج‌ های دانشجویی ازدواج‌ های خوبی است.هر دو نفر به درجه‌ ای از رشد و كمال رسیده‌اند و همدیگر را شناخته‌ اند.یكی از دوستان دانشجویم گرافیك می‌خواند و هم رشته همسرم بود.من فیلمنامه‌ نویسی می‌خواندم. در همان دوره كارشناسی دوستم از سجایای این خانم تعریف كرد و ما هم به خواستگاری رفتیم. در همان نگاه اول گفتند چه كسی از شما بهتر !‌ فوری هم پذیرفتند.

روژان اسم کردی است. ما در زبان کردی به روز، روژ می گوییم. معنای اسم دخترم روشنایی است، او علاقه ای به اجرا ندارد و در دانشگاه مدیریت جهانگردی خوانده است.من وقتی بیكار باشم با خانواده‌ ام به سفر یا به دید و بازدید می‌ روم. من همیشه از بودن در كنار خانواده لذت می‌ برم.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس

فعالیت در فیتیله

زمانی که با آقای شهریاری مصاحبه نمودیم تنها تیتراژ برنامه فیتیله در حال ضبط بود و وی در انتظار نشسته بود تا مشاهده نماید در برنامه زنده چه ماجراهای پیش می‌آید.

آقای شهریاری مجری گری برنامه فیتیله را در روزهای عید نوروز برای بچه‌ها و خانواده‌ها بر عهده دارد.

یک برنامه که خود محمود شهریاری بیان می کند تنها برای کودکان و نوجوانان نمی باشد و در برنامه تازه،پدر بزرگ ها ومادر بزرگ ها و همچنین پدر ومادر ها نیز می‌توانند با کودکان خود پای گیرنده بنشینند. دراین برنامه مجری بایستی پلی بین بچه‌ها و خانواده‌ها بزند.

زمانی که من به وی گفتم شما یک طورهایی به شبکه بازار تبعید شدید با کلمه «تبعید» بسیار مخالف بود و افزود:

خیر، شبکه بازار به واسطه آقای رجبی معمار صورت می‌گیرد که بسیار توانمند و با سابقه می باشد. همچنین شبکه های تهران و جام جم را ایشان خود اجرا می‌کند. آقای رجبی خود می دانستند ویترین یک برنامه مجری آن می باشد.

به خاطر همین تمامی مجریان قدیم را فراخواندند. تمامی به صورتی به دلیل احترامی که برای آقای رجبی دارند به شبکه بازار پا گذاشتند .

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

شبکه بازار جزو شبکه های صدا و سیما به شمار می‌رود، اما به هیچ عنوان این شبکه در سایر شبکه های تلویزیون معرفی نشده. من خود علاقه دارم این نکات را در جایی بازگو کنم.

اکنون شما با چه میوه ای شباهت دارید؟

تا کنون فردی از من این سوال را نکرده بود. اما من بسیار به خرمالو شباهت دارم. برخی اوقات تلخ می باشم و برخی اوقات شیرین.

زمانی که به خواستگاری رفتید خجالت نکشیدید؟

خیر،مگر خواستگاری رفتن خجالت دارد. من و خانمم در یک دانشگاه در دانشکده صدا و سیما تحصیل می کردیم. مانند بسیاری از ازدواج های دانشجویی و در واقع ازدواج‌های دانشجویی ازدواج های بسیار خوبی می باشد.
می‌توان گفت هر دو به یک درجه از رشد و کمال می‌رسند و اینکه شناخت بسیاری از یکدیگر پیدا می‌کنند و این ازدواج ها بسیار خوب و موفق می باشد و اینکه خودم شنیده‌ام که این ازدواج ها کمتر از یک درصد طلاق داشته است.

چه شخصی وساطت کرد که شما با یکدیگر ازدواج کنید؟

یکی از دوستانم در رشته گرافیک تحصیل می‌کرد و اینکه با همسرم هم رشته بودند. من خود در رشته فیلمنامه نویسی تحصیل می‌کردم.
در مقطع کارشناسی بودم که دوستم از ایشان بسیار تعریف نمود و من به خواستگاری ایشان رفتم و خیلی زود در نگاه نخست افزود چه شخصی از شما بهتر و خیلی زود قبول کرد.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

دلیل ممنوع التصویر شدن محمود شهریاری

برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور، ایشان هر هفته یکی از هنرمندان را در برنامه فرا می‌خواند و با آنان گفتگو می کند. در واقع مهمان این هفته دید در شب محمود شهریاری بودند که در مورد ممنوع التصویری خود صحبت‌هایی کرد.

محمود شهریاری به مدت دو سال در جلوی قاب دوربین برنامه دید در شب حضور یافت و درباره ممنوع التصویری های پیاپی خود و منتشر شدن تصاویر فیلم عروسی برادر خود که سبب شد سال ها ممنوع التصویر شود.

این مجری با تجربه تلویزیون به سوال های رضا رشیدپور جواب داد.

شهریاری خود در بیان می‌کند: که از سال ۶۱ برای من به هیچ عنوان توضیح ندادند که برای چه ممنوع التصویر شدم و پس ازآن آزاد التصویر شدم. به هیچ عنوان آدم سیاسی نبوده‌ام.

علت ممنوع التصویر آخر من را از آقای پورمحمدی «معاون سیما» سوال کردم، ایشان خود نیز علت آن را نمی دانست.
در مراسم عروسی برادرم و در برابر تمامی مهمانان رقصیدم. در کدام مرجع آمده که رقص مرد حرام می باشد؟ بعد از مدتها سازمان از برخورد شدیدی که با من داشت معذرت خواهی نمود.

احساس این ایام سوشا مکانی را خیلی خوب درک می‌نمایم . دوران ما تلگرام و اینترنت نبود، سی دی که من در آن رقصیدم در سر چهارراه ها به فروش می‌رسید. خود من یکی از آن ها را خریداری کردم!در منتشر کردن مسئله های خصوصی هنرمندها هیچگونه نمی‌توان از مردم شکایتی داشت. مردم علاقه دارند بدانند که هنرمندان چطور زندگی می نمایند.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

به آیت الله یزدی ریاست وقت قوه قضاییه افزودم شما راضی می باشید از زندگی شخصی و روضه سیدالشهدا در خانواده شما فیلمبرداری نمایند وان را انتشار نمایند؟ افزود خیر دوست ندارم. من بیان کردم خوب برای چه هیچ گونه کاری برای جلوگیری از منتشر کردن این ویدیوها انجام نمی دهید؟

هنگامی که اسم شهرام شب پره را بردم، مدیر شبکه و ناظر پخش در آنجا حاضر بودند. آنها مجوز باز نمودن صدا را در استودیو دادند.

خطوط قرمز صدا و سیما و برخوردها در آن،

سیال و سلیقه ای می باشد. بعضی از مدیر ها می‌خواهند که مجری برنامه مثل اکسسوار صحنه هیچ عملکردی از خود نشان ندهد و تنها بنشیند.

یکی از مدیران گروه های تلویزیون به من افزود ما نمی‌توانیم بیان کنیم همینطوری اجرا نمایید. ما بایستی بیان کنیم نکنید! شما باید خطوط قرمز را بکشید تا بیننده ما زیاد تر بشود.

مسئله رقصنده در تی وی دروغی بیش نیست. ما کت های خود را گره زده ایم و احمدزاده از آنان پرید. بعضی اوقات به ما بیان می‌کنند برای چه در صدا و سیما اپرا وینفری نداریم. وی چه فعالیت می کند، ما چه فعالیتی انجام می دهیم؟ ما به دلیل یک کت بیچاره شدیم.

اکنون اگر بخواهم ناظر پخش را برعهده بگیرم مسئولیت ممیزی شعرها را دریافت کنم، نصب اشعار هنرمندان داخلی خود را نمی پذیرم و به حمیرا مجوز می دهم.

برای چه آقای پورمحمدی می‌آید مصاحبه می کند و بیان می‌کند میخواهیم تلویزیون ۶۰ درصد مخاطب داشته باشد؟ آیا این ایده آل می باشد؟

برای چه بایستی 38 هزار و500شخص در تلویزیون کارمند داشته باشیم اما یک تلویزیونی که با ۳۵ شخص می توان آن را اداره کرد بایستی مخاطبین ما کاهش پیدا کنند.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری +حواشی و عکس

من خود بیشترین گزارش را از میدان جنگ در آرشیو صدا و سیما نیز دارم.

به اهالی حراست صدا و سیما بیان می‌کنم هر فعالیتی انجام بدهید من این کشور را ترک نمی کنم.

برای چه اسماعیل میرفخرایی، جواد آتش افروز و صالح علاء که تمامی مردم به آنها علاقه مند هستند نباید هیچ برنامه ای را اجرا نمایند؟

صدا و سیما خانه ای برای ما می باشد، ولی هیچ امیدی برای برگشت به خانه خود ندارم.

فعالیت حراست پرسنلی تنها یافتن سوژه از زندگی ما می‌باشد یا مواظبت از ما در مقابل ماجراهایی که اتفاق افتاده؟
اسم آن را تعویض نمایند.

فیلم رقص در فروشگاه رفاه

ویدیو رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه باعث شد که واکنش های زیادی به این کلیپ نشان داده شود در این کلیپ محمود شهریاری اقدام به انجام حرکات موزون میکند همچنین آهنگی از یک خواننده قدیمی را میخواند و همراه آن میرقصد! نکته عجیب عشوه گری های محمد شهریاری در این مراسم بوده که باعث تعجب افراد حاظر در محل بود که با تعجب او را نگاه میکنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *