بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر +ماجرای ازدواج و عکس

نیلوفر پارسا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 27 فروردین 1369 در تهران است. او در رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات تحصیل کرده است و لیسانس دارد نیلوفر پارسا با ریال آوای باران در نقش بیتا به شهرت رسید او در اواخر بهمن 1401 با میلاد اسدالهی ازدواج کرد.

در ادامه بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش میلاد اسدالهی + عکس و خانواده و فیلم های نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون و قد و سن و وزن و مصاحبه و زندگینامه و تصاویر او را نمایید.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

بیوگرافی نیلوفر پارسا

خانم پارسا از بازیگران حرفه ای و معروف سینما و تلویزیون میباشد که سوابق هنری فراوانی در کارنامه خود دارد او در 27 فروردین 1369 در شهر تهران به دنیا آمده و موفق شده در رشته مهندس آی تی لیسانس خود را اخذ کند.

 

علاقه بازیگری او در دوران کودکی به وجود امد و خانواده اش وقتی استعداد این دختر را به بازیگری دیدند وی را به کلاس های بازیگری فرستادند و به شدت او را حمایت کردند و او هم نشان داد که در این حرفه بسیار با استعداد است

او زمانی که بزرگتر شد به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و توانست تکنیک های بازیگری را فرا بگیرد

وضعیت تاهل نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در اواخر بهمن 1401 با میلاد اسدالهی (عکاس) ازدواج کرد

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

سوابق هنری

او با حضور کوتاه در چند فیلم و سریال توانست اولین گام های خود را در عرصه بازیگری بردارد.

سریال “شاید برای شماهم اتفاق بیافتد” یکی از سریالهایی بود که با آن اولین گام خود را به عنوان بازیگر برداشت

خانم نیلوفر پارسا در کنار بازیگری به ورزش هم علاقه داشت و در حرفه ژیمناستیک و یوگا به فعالیت پرداخت و به همین دلیل است که از تناسب اندام خوبی برخوردار است

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

درخشش نیلوفر پارسا در سریال اوای باران

خانم نیلوفر پارسا در سال 1392 موفق شد در سریال اوای باران به ایفای نقش بپردازد سریالی که توسط حسین سهیلی زاده کارگردانی شده و در آن بازیگران شناخته شده ای همچون سام درخشانی و الهام چرخنده و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخت این سریال مورد استقبال مردم قرار گرفت و خانم پارسا در این سریال نقش بیتا را بر عهده داشت.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

پس از کلاس های بازیگری ام که نزدیک به ۶-۵ سال طول کشید، تصمیم گرفتم در زمینه تست تصویری، هوشیارانه عمل کنم و در هر کاری حضور پیدا نکنم و صرفا کارهایی را انتخاب کنم که حس کنم به عنوان اولین قدم می توانم در آن موثر و قوی ظاهر شوم؛ به همین دلیل در این مدت برای تست تصویر اقدام نکردم.

تنها در یک اپیزود از سریال «شاید برای شما اتفاقت بیفتد» حضور پیدا کردم اما وقتی از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم حه آقای سهیلی زاده در حال ساخت یک سریال جدید هستند و قصد دارند از چند بازیگر جوان به روال چند سال گذشته بهره بگیرند حس کردم فرصت مناسبی در اختیارم قرار گرفته تا بتوانم از تجاربی که در این چند سال به دست آورده ام، بهره بگیرم. به همین خاطر برای انجام تست به دفتر وی رفتم.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

بعد از تست ایشان تا حدی من را امیدوار کردند و گفتند بازی ات با آنچه که مد نظر ما برای نقش بیتا هست تا حدی نزدیک است اما این موضوع به معنای این نیست که شما را برای این نقش انتخاب کردیم. خلاصه نزدیک به یک ماه گذشت تا به من جواب قطعی برای حضور در این نقش داده شود و در طول این مدت، من درشرایط پر استرسی به سر می بردم و شب ها خوابم نمی برد اما خوشبختانه این استرس ها نتیجه داد و من سرانجام توانستم نقش بیتا را بازی کنم.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

او میگوید یکی از دوستانم به من گفت که آقای سهیلی زاده برای سریال جدیدشان از تعدادی بازیگر تست می گیرند و من هم به دفترشان مراجعه کردم و تست دادم و این امر به دفعه دوم هم کشیده شد، برای مثال تست اولم اگر یک ساعت بود، تست دوم ام حدود 8 ساعت به طول انجامید و بعد از یک ماه مرا به عنوان بازیگر نقش بیتا پذیرفتند.در نهایت سال 1392 با نقش بیتا در سریال آوای باران که شخصیت خاکستری دارد جلوی دوربین رفتم

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

وقتی قرار شد نقش بیتا را بازی کنم به جامعه پیرامونم رجوع کردم تا بیتا را از اطرافم الگو بگیرم. اول از همه که نمی دانستم کاراکتر بیتا چه جور شخصیتی دارد و حتی بعد از پخش چند قسمت از بازی ام در سریال اکثر اقوام و دوستان با من تماس گرفتند و ابراز تعجب کردند بابت اینکه این نقش را بازی کردم که آنقدر از من دور است. در هر حال به این خاطر که ما در قالب نمایش این نقش را به تصویر کشیدیم، قطعاً مقداری هم از عنصر اغراق استفاده کردیم و من هم فکر می کنم که افرادی مثل بیتا در جامعه ما هستند اما نه به این شکل.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

سعی می کردم با دخترهایی که در دوران راهنمایی و دبیرستان به سر می برند بیشتر ارتباط داشته باشم. هر چند فکر می کنم در مورد فرزندانی مثل بیتا، پدر و مادر هم مقصر هستند چرا که آنها هم نباید در تربیت فرزندشان طوری رفتار می کردند که الان نتوانند از عهده خواسته های نا بجایش بر آیند و باید از کودکی اینها را در نظر بگیرند تا چنین افرادی را تربیت نکنند.

الان از این بابت که اولین کاری که به واسطه آن دیده شدم به کارگردانی آقای سهیلی زاده است، خدا را شاکرم. در گذشته همیشه کارهای ایشان را دنبال می‌کردم و با سابقه خوب و درخشانی که دارند می‌دانستم که به بازیگران جوان اعتماد می کنند و همیشه هم خروجی خوبی دارند و به عبارتی سکوی پرتاب خیلی از بازیگران جوان ما بوده اند.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

معتقد است:اغراق تاثیرگذاری بازی را بیشتر می کند.

 

نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در مجموعه تلویزیونی آوای باران درباره نوع رابطه این شخصیت با والدین خود درباره میزان واقع گرایانه بودن آن گفت:به نظر من اگرچه در جامعه مان آدم هایی شبیه بیتا و پدر و مادر او وجود دارند،اما تعدادشان یا دست کم شدت رفتارشان کمتر از آنان است. فکر می کنم علت این که والدین بیتا چنین رفتاری دارند،به خاطر این باشد که در واقع علت رفتارهای بیتا توجیه شود و به بیننده بگوییم که رفتارهای بیتا به هر حال متاثر از تربیت خانوادگی اوست و لجبازی هایش پیش زمینه ای دارد.

وی در همین باره ادامه داد:در واقع آن ها به او میدان داده اند که این چنین به اصطلاح پایش را از گلیمش بیرون بگذارد و یکدندگی های خاص خود را داشته باشد. فکر می کنم در شخصیت پردازی این شخصیت ها کمی اغراق شده است تا تاثیرگذاری پیام های داستان بیشتر شود. به نظر من بیننده دوست دارد کمی سریال را پررنگ تر ببیند. من به عنوان یک بیننده اگر بخواهم درباره میزان واقعی بودن رابطه بیتا با والدین خود قضاوت کنم،می توانم این را بگویم که در همان ابتدای تیتراژ هم به این قضیه اشاره می شود که ماجراهای داستان برگرفته از واقعیت نیست و به خیال و اندیشه نویسنده مربوط می شود.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش + عکس جنجالی و خانواده

بنابراین نمی توانیم آن را به همه جامعه نسبت دهیم و اگر اغراقی در کار دیده می شود قطعا به خاطر این است که به چشم مخاطب بیاید و عاقبت و فرجام کاراکتری منفی ترسیم شود و پایان قصه این طور نیست که وقاحت و یکدندگی را آموزش دهد. بلکه حامل پیامی آموزنده خواهد بود و به بیننده می گوید که لجبازی فرزند با والدین خود در نهایت به خود او ضربه می زند.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

این بازیگر که اولین تجربه بازی خود را پشت سر می گذارد، با اشاره به فاصله بیتا از کاراکتر اصلی خودش و دشواری ایفای آن در گفت و گو با روابط عمومی شبکه سه گفت:شخصیت بیتا از ویژگی های خودم فاصله زیادی داشت و بنابراین گاهی فشار روحی و بار روانی منفی کلماتی که از سوی این نقش ادا می شد را بر خودم حس می کردم و خسته می شدم. اما این تجربه اول بازیگری من بود و کاملا بر اساس هدایت های کارگردان و راهنمایی های نویسندگان پیش می رفتم. ایشان به عنوان رهبر گروه مانند پدری سرشار از آرامش رفتار می کردند.

بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس بیوگرافی نیلوفر پارسا و همسرش و پدر و مادر + ماجرای ازدواج و عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *