بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس

هدیه تهرانی متولد 4 تیر 1351 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دیپلم دارد و همچنین در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. او برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می باشد. پدرش «رضا جوادیه تهرانی» مکانیک و مادرش خانم میرزایی نام دارد که هر دو بزرگ شده و ساکن شهر گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام «هیلدا» دارد

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تئاتر و همسرش کیست و فرزندان و عکس جدید و  پیج اینستاگرام هدیه تهرانی بازیگر را در ادامه ببینید.

 

بیوگرافی هدیه تهرانی و خانواده

هدیه تهرانی در تاریخ روز چهارم تیرماه سال ۱۳۵۱ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

نام پدر ایشان رضا جوادی تهرانی می باشد، که اصلیتش اهل گرگان می باشد و خانم هدیه تهرانی بلعکس نام خانوادگی خود اهل گرگان می باشد.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و عکس کودکی و جوانی و بچگی

مادر وی اهل گرگان می باشد و این دو پس از ازدواج مدتی را در تهران سکونت نمودند و هدیه در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.

خانم هدیه تهرانی یک خواهر به نام هیلدا دارد، که در زمینه نویسندگی و همچنین شاعر می باشد و قلم فیلم شب با ایفای هدیه تهرانی یکی از فعالیتهای خانوم هیلدا تهرانی است.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس

وضعیت ازدواج

خانم هدیه تهرانی متاهل می باشد و همسر ایشان ناصر تقوایی یکی از فیلمسازان و نویسندگان و همچنین عکاس اهل ایرانی است، که می‌توان گفت نسبت خانوادگی با خانم هدیه تهرانی نیز دارد.

علاقه و مهارت های خانم هدیه تهرانی

ایشان یکی از فعالان محیط زیست به شمار می‌آید، که بسیار به طبیعت اهمیت می‌دهد و اگر نگاهی به پیج شخصی وی در فضای مجازی بیاندازید عکس های بسیاری از کارهای محیط زیستی ایشان را میبینید.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

طراحی داخلی یکی از مهارت های دوست داشتنی خانم تهرانی محسوب می‌شود و در زمانی که وقت اضافه دارد به این فعالیت می‌پردازد و همچنین وسایل و اشیای قدیمی را بسیار دوست می دارد.

به غیر از هنرپیشگی هدایتگر ورزش تا چی چوان می باشد و در تاریخ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان نایب رئیس کمیته زنان تای چی چوان انتخاب گردید.

دیگر علاقه‌مندی خانم تهرانی می‌توان به: عکاسی اشاره نمود و یک نمایشگاه عکسی در سال ۱۳۸۸ به دست خانم تهرانی برگزار شد.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس

کارهای انسان دوستانه

حاضر شدن این چهره در منطقه های سیل زده اواخر ایام سال ۱۳۹۷ و فروردین ماه سال ۹۸ با ماجرا های ناگوار همراه گردید و سیل خرابی های بسیاری در منطقه های گوناگون کشور به وجود آورد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مروارید کاشیان بازیگر و طراح لباس
بیوگرافی افسانه بایگان بازیگر و همسرش کیست
بیوگرافی تبسم هاشمی بازیگر و همسرش و الان کجاست
بیوگرافی هنگامه قاضیانی بازیگر و همسرش
بیوگرافی میترا رفیع بازیگر و همسرش از بی همگان

از نخستین ایام حادثه سیل خانم تهرانی در منطقه گلستان حضور یافت و یاری رسانی نموده و با جمع کردن و تهیه کمک های هلال احمر و همچنین مردم در کنار آنان حضور یافت.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

ازدواج خانم تهرانی

ایشان یکی از هنرمندان نامدار و پرهوادار سینمای کشورمان به شمار می آید، که در زمانی از تاریخ سینما ایشان را سوپر استار زن سینما مطرح نمودند.

این چهره دو مرتبه در معرض شایعه ها در رابطه با ازدواج خود جای گرفت که اکنون در ادامه با هم می‌خوانیم.

ازدواج خانم تهرانی و هومن بهمنش

خانم تهرانی در اول سال ۱۳۸۶ یکی از پر حاشیه ترین ماجراهای زندگی خود را تجارب نمود.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

آقای هومن بهمنش یکی از فیلمبرداران نامدار این ایام سینما ازدواج با ایشان یک خبری بود، که در اول سال ۸۶ به یکی از خبرهای داغ تیتر مجلات مبدل گردید، ولی این شایعات را خانم تهرانی تکذیب نمود.

منتشر کردن این اخبار و پخش شدن آن گرچه خانم تهرانی آن را تکذیب کرد، ولی به آن صورت زیاد شده بود، که بیشتر رسانه ها از داستان ازدواج و طلاق خانم تهرانی در سال ۸۶ اخبار هایی را در آرشیو نیز دارند.

ازدواج خانم تهرانی و علی انصاریان

یکی از اخبار هایی که درباره ازدواج خانم تهرانی مجدداً تکرار شد، ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست اهل ایرانی بود و این بار این شایعه به دست مادر این بازیگر تایید نشد وان را دروغ بیش خواند و پس از این ماجرا دیگر در مورد ازدواج خانم تهرانی صحبتی نشد.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

واکنش خانم تهرانی به شایعه های ازدواج خود

منتشر کردن اخبار های بسیار در مورد ازدواج این چهره با واکنش بسیار جالبی از طرف ایشان رخ داد و در جواب یک سوال از سوی یک خبرنگار افزود:

برای چه واکنشی به این خبرها از خود نشان نمی دهید؟

خانم تهرانی افزود: نمی توانم هر روز به این دروغ ها توجه نمایم که این مجلات زرد همواره مرتب من را در سال هشت مرتبه شوهر می دهند.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

در واقع منطق این را بیان می‌کند حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را بشمارم با دقت به اینکه من درست در ساعت مقرر بعد از سه ماه وده روز باید شوهر نمایم، باز هم سالی ده تا شوهر نمی توانم تعویض کنم.
وشما این را می خواهید که به این حرفها توجه نماییم؟ که بروم وبا آنان بجنگم و بازگو کنم برای چه این شایعات را بیان می کنید؟ اصلا فک کنید این کار را هم نمودم.

آن وقت است که میگویند هدیه تهرانی با حاضر شدن در نشریه ما ده تا ازدواج خود را در سال را دروغی بیش خواند!

همچنین ببینید:

شروع کار هنری خانم تهرانی

ایشان فعالیت هنری خود را در زمینه هنرپیشگی در سینما را با اثر سلطان ساخته مسعود کیمیایی در سال ۷۵ استارت زد.
ولی قبل از ایفا در این اثر دو فرصت بازی را از دست داده بود.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس

خانم تهرانی در اثر سلطان

ایفا در اثر روز واقعه ساخته شهرام اسدی در سال ۱۳۷۳ نخستین تجارب کار هنری خانم تهرانی به شمار می‌رود، که موفق نشد در این اثر ایفای نقش نماید و خانم لادن مستوفی به جای ایشان در این اثر ایفای نقش نمود.

دومین فعالیت خانم تهرانی برمیگردد به ایفای نقش در اثر بودن یا نبودن ساخته کیانوش عیاری که در این اثر نیز مجدداً موفق نشد که ایفا نقش نماید و با اثر سلطان ساخته مسعود کیمیایی اولین تجارب خود را در سینما رقم زد.

تست گریم هدیه تهرانی در اثر روز واقعه

علاقه مندی پدر به نگاه کردن اثر کاراکتر تاثیر بسزایی در گرایش خانم تهرانی به عرصه هنر داشت و جذابیتهای هنرپیشگی هدفی شد تا خانم تهرانی پا به این عرصه بگذارد.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

کاراکتر های به یاد ماندنی خانم تهرانی

این چهره در زمان کار سینمایی در کاراکتر های به یاد ماندنی بسیاری در برابر قاب دوربین پا نهاد و جایزه های بسیاری را از آن خود نمود، ولی بعضی از کاراکترها با استقبال بسیار خوبی روبرو گردید.

یکی از زیباترین های کاراکترهای خانم تهرانی ایفای نقش در اثر قرمز ساخته فریدون جیرانی در سال ۷۷ می‌باشد، که موفق به کسب سیمرغ بلورین برترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن شد.

ایفای نقش در اثر شوکران دیگر ایفا های بیاد ماندنی این چهره به شمار می‌آید، که جایزه برترین هنرپیشه زن از چهارمین دوره جشن حافظ را برای خود به دست آورد و به عنوان نخستین هنرپیشه کاراکتر نخست زن سال به منصوب انجمن انتقاد کنندگان و نویسنده های سینمای کشور به ایشان اشاره شد.

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

ایفای نقش در کاراکتر مژده سمیعی در اثر چهارشنبه سوری یکی از کاراکتر های به یاد ماندنی خانم تهرانی محسوب می شود، که تندیس زرین برترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن از دهمین جشنواره خانه سینما را از آن خود کند.
همچنین جایزه برترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن جشنواره فیلم پوسان و هم اینکه سیمرغ بلورین برترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب نماید.

فیلم های خانم هدیه تهرانی

این چهره در سالهای اول شروع هنرپیشگی خود در آثار بسیاری ایفای نقش نمود و به عنوان پرهوادارترین هنرپیشه آن ایام سینما مطرح می‌شد.

آثار سینمایی خانم تهرانی

سلطان سال ۷۵
غریبانه سال ۷۶
شوکران سال ۷۷
سیاوش سال ۷۸
قرمز سال ۷۷
دستهای آلوده سال ۷۸
پارتی سال ۷۹
آبی سال ۷۹
چتری برای دو نفر سال ۷۹
زمانه سال ۸۰
کاغذ بی خط سال ۸۰
خانه ای روی آب سال ۸۰
آبادان سال ۸۱
دنیا سال ۸١
دختر ایرانی سال ۸۱
دوئل سال ۸۲
جایی برای زندگی سال ۸۳
شبانه سال ۸۱
یک بوس کوچولو سال ۸۴
چهارشنبه سوری سال ۸۴
نیوه مانگ سال ۸۵
نسل جادویی سال ۸۵
هرکس سینمای خودش سال ۸۶
شیرین سال ۸۷
فرزند صبح سال ۸۷
تهران ۱۵۰۰ سال ۸۷
هفت دقیقه تا پاییز سال ۸۸
پل چوبی سال ۹۱
یک روز دیگر سال ۹۰
آشغال های دوست داشتنی سال ۹۱
روز مبادا سال ۹۳
آااادت نمی کنیم سال ۹۴
دوعت سال ۹۴
اسرافیل سال۹۵
پدیده سال ۹۵
بدون تاریخ بدون امضا سال۹۵
روزهای نارنجی سال ۹۶
مسخره باز سال ۹۷
سینما شهر قصه سال ۹۸
خورشید همچنان می درخشد سال

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر
بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *