بیوگرافی همه بازیگران سریال گاو صندوق

بیوگرافی همه بازیگران سریال گاوصندوق

بیوگرافی همه بازیگران سریال گاوصندوق را به همراه اسامی خلاصه داستان و زمان پخش این سریال را در ادامه در این قسمت از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال گاوصندوق

سریال گاوصندوق ساخته آقای مازیار میری و مصطفی سید امیر عزیزی می باشد که در ژانر کاملاً طنز و اجتماعی در سال ۸۷ تهیه شد و توانست نخستین بار در آذرماه سال ۸۸ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود با خبر شدیم که قرار است این سریال بار دیگر به روی آنتن رود به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش دقیق این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال گاو صندوق

خلاصه داستان

این داستان به باید در جوانی ساده شهرستانی به نام غلامرضا می باشد که برای دزدیدن جواهری گرانبها توسط افرادی تحت فشار قرار می گیرد این جواهر قیمتی در گاوصندوق خانه شخصی به نام غلامحسین می باشد در این میان جوانان برای دسترسی به این گاوصندوق در مجتمع محل سکونت غلامحسین خانه ای را اجاره می کنه و در ادامه ماجرا عاشق دختر وی میشود.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به رضا بابک در نقش غلامحسین پروانه، زنده یاد سیروس گرجستانی در نقش دکتر ،افشین هاشمی در نقش غلام رضا قاسم پور ،حمید ابراهیمی در نقش هوشنگ، بهاره رهنما در نقش ژیلا، سیامک صفری در نقش عباسی ،شراره دولت آبادی در نقش پوران ،فرهاد اصلانی در نقش اسماعیل، آزاده صمدی در نقش پرستو، سروش صحت ،خاطره حاتمی در نقش مونا و عباس کوثری پیام دهکردی و الهام پاوه نژاد در نقش ثریا سعادت را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران سریال سر به راه

بیوگرافی همه بازیگران سریال گاو صندوق

زمان پخش سریال گاوصندوق

سریال گاوصندوق قرار است از روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ راس ساعت ۱۶ از شبکه پرمخاطب آی فیلم به روی آنتن ۹۰ همچنین علاقه مندان به این سریال می توانند تکرارش را در ساعت ۸ صبح و ۱۲ روز بعد مشاهده کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال گاو صندوق

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *