بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانوادگی

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانواده

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانوادگی انها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانوادگی

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟

زهره فکور صبور بازیگر شناخته شده کشورمان در یک خانواده ۷ نفره به دنیا آمد او متولد ۱۳۵۷ است پدرش کرمانشاهی و مادرش اهل سمنان می باشد.

زهره صبور بازیگری را با سریال روزگار جوانی آغاز کرد اما با سریال نرگس به شهرت رسید با درخشش در سریال‌های دلنوازان و پنچری توانست به محبوبیت دست یابد.

ماجرای فوت زهره فکورصبور یکی از مهمترین جنجال های فضای مجازی بود که بسیاری از مخاطبان سینما و تلویزیون را به خود کشاند.

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانوادگی

گفته می‌شود که او در خانه‌اش بیش از ۱۰۰ قرص آرام بخش مصرف کرده است که همین سبب شده فوت کند خبرگزاری فارس درباره این خبر نوشته که مصرف تعداد زیادی قرص باعث شد که این بازیگر جانش را از دست بدهد زهره فکور در آخرین مصاحبه تلویزیونی اش گفته بود که اگر به گذشته برگردد هیچ دوست نداشت بازیگر شود و دلش می خواست که زودتر ازدواج کند و صاحب فرزند شود چرا که از دوران کودکی اش به دنبال یک زندگی آرام و بی دغدغه بوده است.

بیوگرافی پدر و مادر زهره فکور صبور کیست؟ + عکس خانوادگی

با این که خبر ازدواج سحر فکور صبور در رسانه‌ها مطرح نشد اما گویا که او متاهل بوده و همسرش در این باره گفته است که من به موبایل ظهر تماس گرفتم اما و پاسخگو نبود و به همین دلیل نگران شدم و به خانه آمدم و با جسم بی جان زهره فکور مواجه شدند که بلافاصله اورژانس را در جریان کار قرار دادم اما کار از کار گذشته بود و اورژانس توانست ارائه یافت و نزد نهایت این کار فانی را وداع گفت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. چرا خبرهاتون همش یکی از رو هم کپی شده است.هر نطلبی و می خونی همون چیزا رو گفته که خیلیاش نیری داخلش اصلا اون متنی نیست که تبلیغ کردین و عنوان ماجرا رو نوشتین اما دریغ از یه جواب درست.
    متاسفم که رسانه کشورم انقدر بی سواده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *