بیوگرافی پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست با پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر و شغل و زندگینامه او را در ادامه ببینید.

بیوگرافی پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی پرستو گریان

پرستو گریان همسر مهدی طارمی بوده که چند ماه پیش مراسم عقد آنها در بوشهر برگزار شد و واکنش ها یه زیادی را به همراه داشت.

مهدی طارمی قبل از اینکه به جام جهانی برود تصمیم گرفت که ازدواج کند همسر او پرستو گریان نام دارد و در بازی های خود در لیگ پرتغال بعد از گلزنی عدد p را نشان می داد که حالا مشخص شده حرف اول نام همسرش بوده است.

پرستو گریان کیست

پرستو گریان متولد دهه ۸۰ می باشد درباره شغل و تحصیلات او هنوز اطلاعاتی وجود ندارد برخی از رسانه ها معتقد بودند که دختر یکی از تاجران ایرانی الاصل انگلستان بوده که در لندن سکونت دارد و برای مراسم ازدواج به بوشهر آمده است.

بیوگرافی پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

مهدی طارمی در جام جهانی روزهای پرفشاری را از سوی کاربران فضای مجازی تجربه کرد و به گفته ,d همسرش باعث شد که این روزهای پر فشار را پشت سر بگذارد.

مهدی طارمی مدتی با سحر قریشی وارد رابطه شده بود که جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورد و در نهایت مهدی طارمی گفت سحر قیشی بعد از اینکه از من چند هزار دلار دزید رابطه اش را قطع کرد.

همچنین ببینید:

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی
فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی
فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

مهدی طارمی 27 تیر 1371 (18 ژوئیۀ 1992) به دنیا آمد. او بازیکنی ایرانی اهل بوشهر است. طارمی سومین فرزند خانواده‌اش بود و یک خواهر و برادر دارد. جالب است بدانید که تحصیلات او زیر دیپلم بوده و در شش سالگی فوتبال را توسط پدرش یاد گرفت. طارمی فوتبال را در مدرسۀ فوتبال صدا‌وسیما آغاز کرد. همچنین وی در سن 10 سالگی به تیم جوانان برق بوشهر پیوست و در آن تیم فوتبال را به‌طور حرفه‌ای شروع کرد.

مهدی در محله صیادان بنام شغاب بوشهر بدنیا آمده ، پدرش آقای علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال بود، او فرزند آخر خانواده است. برادر بزرگتر او محمد است که وی نیز بازیکن فوتبال است و در حال حاضر عضو تیم ایرانجوان بوشهر است. مهدی طارمی یک خواهر هم دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مهسا امینی

    چندش

  2. پرستو گریان از کجا میارید این اسم ها رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *