بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان + عکس و تصاویر

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان و همسرش

پرویز برومند فوتبالیست و دروازه بان سابق تیم ملی ایران و استقلال متولد ۹ خرداد ۱۳۵۳ در تهران میباشد او سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان، فجر سپاه تهران، فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، راه‌آهن و پارسه تهران را دارد اما بیشترین بازی اش برای استقلال بوده است و 6 سال در این تیم بازی کرده است.

پرویز برومند به دلیل درگیری با پایان رافت در دربی پرسپولیس و استقلال شهرت دارد که با مشت به صورت پایان رافت کوید و چندسالی از فوتبال محروم شد.

برومند در ۲۴ آبان ۱۴۰۱ به جرم حضور در اغتشاشات دستگیر شد و مدتی در زندان به سر برد تا اینکه در مسابقات جام جهانی 2022 بعد از برد ایران مقابل ولز مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد.

پرویز برومند دوبار ازدواج کرده است از ازدواج اولش صاحب دو فرزند به نام های پارسا و پارسیا شد و بعد از طلاق با یک طراح لباس ازدواج کرد.

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

پرویز برومند کیست و اهل کجاست

پرویز برومند از فوتبالیست های سابق کشورمان بوده که سال ها در تیم استقلال و تیم ملی ایران بازی کرده است.

این دروازه بان در ۲ شهریور ۱۳۵۹ در شهر اسلامشهر به دنیا آمد و در لیگ برتر کشور و تیم ملی ایران سابقه بازی دارد.

شروع فوتبال تا تیم ملی

پرویز برومند فوتبالش را در سال ۱۳۷۱ و با تیم سپاهان اصفهان آغاز کرد به مدت دو سال در این تیم بازی کرد و سپس در سال ۱۳۷۳ به تیم فجر سپاه تهران پیوست.

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی و جوانی با فرهاد مجیدی

بعد از دوسال بازی در تیم فجر سپاه در سال ۱۳۷۵ راهی فجر سپاسی شیراز شد و بعد از یکسال بازی در این تیم راهی استقلال تهران شد در سال ۱۳۷۶ به صورت رسمی به استقلال پیوست و هفت سال در این تیم بازی کرد.

پرویز برومند در سال ۱۳۸۴ به راه آهن پیوست و به مدت سه سال در این تیم بازی کرد.

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی و جوانی

دوری از فوتبال به مدت 5 سال

پرویز برومند برای مدتی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد پرویز برومند بعد از ۵ سال دوری از فوتبال در نهایت در سال ۱۳۹۲ به تیم پارسه تهران آمد و در سال ۱۳۹۳ از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و بازنشست شد.

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بازی های ملی پرویز برومند

پرویز برومند ۲۰ بازی ملی را در کارنامه خود دارد و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان دروازه بان سوم در تیم ملی ایران حضور داشت هر چند که نتوانست در جام جهانی بازی کند اما در جام ملتهای آسیا ۲۰۰۰ لبنان بعد از مصدومیت هادی طباطبایی به عنوان دروازه بان اول تیم ملی ایران در درون دروازه قرار گرفت و چهار بازی را به میدان رفت ۲۰ بار درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفته است.

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی

بازداشت

پرویز برومند در سال ۱۴۰۱ به دلیل حضور در بین اغتشاشات و شعار علیه نظام دستگیر شد همچنین مطالب زیادی در شبکه های اجتماعی علیه نظام به اشتراک گذاشته بود که در نهایت در ۲۴ آبان ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد به اتهام تخریب اموال عمومی و لیدر در اغتشاشات دستگیر شده است.

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس جدید پایان رافت

مشت زدن به بینی پایان رافت در دربی

درگیری پایان رافت با پرویز برومند استارت یکی از جنجالی ترین مسابقات تاریخ استقلال و پرسپولیس را رقم زد؛ دربی شماره ۴۹ که ۹ دیماه ۱۳۷۹ برگزار شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش + عکس همسر و دختران
بیوگرافی سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده
بیوگرافی محمد مایلی کهن و همسرش از بچه طلاق تا علت زندان
بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسرش + نحوه آشنایی و ازدواج

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس جدید پایان رافت

بازی ۲ بر۲ به پایان خود نزدیک می‌شد. بعد از دقیقه ۹۰ توپی برای پایان رافت فرستاده می‌شود که برومند آن را جمع می‌کند و به میانه میدان می‌فرستد. تلویزیون در آن لحظه میانه میدان را نشان می‌دهد اما ناگهان به طرف دروازه استقلال برمی‌گردد و مشت برومند به رافت را نشان می‌دهد. بازی متوقف می‌شود، داور کره ای برومند را اخراج می‌کند.

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی و جوانی با فرهاد مجیدی

نوازی و استیلی به جان هم می‌افتند. عده ای از بازیکنان مثل دین محمدی، نیکبخت، علی کریمی‌و افشین پیروانی برای جلوگیری وارد معرکه می‌شوند اما آن طرف فرزاد مجیدی، مهدی تارتار، علی سامره، بهروز رهبری فرد آتش دعوا را بر افروخته تر می‌کنند. جو استادیوم به شدت ملتهب شده بود اما تماشاگران افراطی دو تیم کار را به کوچه و خیابان هم می‌رسانند که در نهایت منجر به محرومیت چند بازیکن از دو تیم می‌شود.

همسر و فرزندان

پرویز برومند دوبار ازدواج کرده است از ازدواج اولش صاحب دو فرزند به نام های پارسا و پارسیا شد و بعد از طلاق با یک طراح لباس ازدواج کرد.

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکسعکس پرویز برومند و همسرش

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس جدیدعکس قدیمی پرویز برومند درتیم ملی ایران

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس جدید بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی و جوانی

عکس پرویز برومند و در استقلال

بیوگرافی پرویز برومند فوتبالیست دروازه بان استقلال +اینستاگرام و عکس قدیمی و جوانی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *