تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران مشخص شد

تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران مشخص شد

تاریخ انتشار 17 مهر 1400 – Study time 2 minutes

تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران مشخص شد + عکس جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران مشخص شد

تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران بازیگر سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون که در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود متاسفانه شب گذشته در شامگاه جمعه ۱۶ مهر ماه بر اثر سکته قلبی ناشی از بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان فردا صبح ساعت ۱۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود

بدون شک مراسم تشییع ایشان با حضور بسیاری از هنرمندان و هنردوستان کشورمان برگزار خواهد شد

گفتنیست که عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در مسجدسلیمان می باشد و علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر را هم انجام می‌داد .

تاریخ تشییع و خاکسپاری عزت الله مهرآوران مشخص شد

او در رشته تحصیلی او لیسانس تئاتر از دانشگاه خوزستان بود و دارای نشان درجه یک هنری از وزارت ارشاد بود او دارای یک فرزند پسر به نام هجری بوده که در عرصه موسیقی و نوازندگی فعالیت دارد

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این خبر نوشت: «عزت هنرمندان و کسی که مهر می ورزید به همه متاسفانه دیشب در بیمارستان آتیه به سرای دیگر رفت.

عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه خوزستان و دارنده نشان درجه ۱ هنر از وزارت ارشاد می باشد که از قبل انقلاب بازی در جلوی دوربین را تجربه کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *