تدوینگر شبهای مافیا کیست؟ علت حذف مصاحبه نفیسه روشن از مافیا

تدوینگر برنامه شبهای مافیا کیست؟ علت حذف مصاحبه نفیسه روشن از مافیا

تدوینگر شبهای مافیا کیست؟ علت حذف مصاحبه نفیسه روشن از مافیا را به همراه جزئیات کامل در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نفیسه روشن بازیگر سرشناس کشورمان در اینستاگرامش به خانم تدوینگر مافیا توهین کرده است و باعث شد که جنجال زیادی به وجود آید.

توهین عجیبی که خانم روشن به خانم تدوینگر کرده آن هم فکر به خاطر حذف مصاحبه اش باعث شده که انتقادات زیادی از این توهین خانم نفیسه صورت بگیرد

تدوینگر شبهای مافیا کیست؟ علت حذف مصاحبه نفیسه روشن از مافیا

تدوینگر مافیا کیست؟

تدوینگر شب های مافیا خانم پونه سهرابی بوده که در چند سال اخیر در عرصه تدوین فعالیت حرفه ای دارد.

خانم روشن که چندی پیش هم به دلیل رسانه ای کردن خبر طلاق مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود حالا با توهینی که کرده خبرساز شده است!

خانم روشن که در برنامه شب های مافیا حضور داشت و در چند قسمتی بازی کرد حالا از اینکه مصاحبه هایش در پشت صحنه حذف شده ناراحت شده و ببه خانم تدوینگر توهین کرده است.

شب‌های مافیا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه محمدرضا علیمردانی، بازی را کاملاً رئال (واقعی) و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ توسط سامانه فیلیمو منتشر شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *