تغییر جنسیت ایمان اشراقی واقعیت دارد؟

تغییر جنسیت ایمان اشراقی بازیگر سریال خط قرمز واقعیت دارد؟

تغییر جنسیت ایمان اشراقی واقعیت دارد؟ مدتی است که ایمان اشراقی بازیگر سابق سینما و تلویزیون مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است سبک لباس پوشیدن و رفتار عجیب او باعث شده که این شائبه به وجود بیاید که ایمان اشراقی تغییر جنسیت داد است.

تغییر جنسیت ایمان اشراقی واقعیت دارد؟

تغییر جنسیت ایمان اشراقی واقعیت دارد؟

البته این خبر شایعه بوده و صحت ندارد ایمان اشراقی با سریال خط قرمز به شهرت رسید و نقش کامران را بر عهده داشت و مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

بعد از بازی در چند سریال و فیلم سینمایی دیگر خبری از این چهره نبود تا اینکه چند سال پیش مادرش را از دست داد و بار دیگر ویدیو هایی از او در فضای مجازی منتشر شد .

ایمان اشراقی در رشته پزشکی تحصیل کرده است و بعد از بازی در چند فیلم و سریال در دهه هشتاد ایران را ترک کرد و به نیویورک رفت و تحصیلات خود را ادامه داد در حال حاضر پزشکی جراح میباشد.

تغییر جنسیت ایمان اشراقی واقعیت دارد؟

چند روز پیش بود که تصاویری از جشن تولد ایمان اشراقی در فضای مجازی منتشر شد که با لباس های زنانه توجه زیادی را به خود جلب کرد همچنین ویدیویی از رقص این بازیگر در خیابان های آمریکا در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به راه انداخته است این در حالی است که تصاویر و ویدیو هایی از مراسم عزاداری این بازیگر در آمریکا منتشر شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم رقص ایمان اشراقی در خیابان نیویورک آمریکا
بیوگرافی ایمان اشراقی بازیگر سریال خط قرمز
شهلا مادر ایمان اشراقی کیست؟

بازیگر ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *