فیلم کامل جشن تولد نوید محمدزاده را ببینید

فیلم کامل جشن تولد نوید محمدزاده را ببینید +تصاویر

انتشار 18 فروردین 1401 *فیلم کامل جشن تولد نوید محمدزاده را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل جشن تولد نوید محمدزاده را ببینید

فیلم کامل جشن تولد نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ می باشد روز گذشته جشن تولد این بازیگر با حضور برخی از هنرمندان برگزار شد که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

نوید محمدزاده در سال ۱۳۸۲ اولین تجربه حرفه‌ای خود را در دنیای بازیگری کسب کرد و با تئاتر موفق شد وارد عرصه بازیگری شود .

در سال ۱۳۸۷ با حضور در فیلم سینمایی در میان ابرها اولین تجربه خود را در سینما کسب کند اما با فیلم ابد و یک روز به شهرت رسید و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند او همچنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد آقای نوید محمدزاده در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی از دیگر بازیگران سینمای ایران ازدواج کرد که ازدواج آنها بازتاب گسترده‌ای را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

نوید محمدزاده در سی و دومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *