فیلم حمله فیلیپ ساپرکین به بازیگران زن برای کشف حجاب در مراسم تشییع

فیلم حمله فیلیپ ساپرکین به بازیگران زن برای کشف حجاب در مراسم تشییع

فیلم حمله فیلیپ ساپرکین به بازیگران زن برای کشف حجاب در مراسم تشییع

فیلم حمله فیلیپ ساپرکین به بازیگران زن برای کشف حجاب در مراسم تشییع و تدفین که به شدت از این بازیگران عصبانی بود بازیگرانی مثل باران کوثری که در مراسم خاکسپاری حسام محمودی بدون حجاب ظاهر شد.

فیلیپ ساپرکین بازیگر سریال گاندو در اینستاگرام ویدیویی را از خود به اشتراک گذاشت و به بازیگرانی که در مراسم ختم و تشییع اقدام به کشف حجاب می‌کنند حمله کرد.

فیلم حمله فیلیپ ساپرکین به بازیگران زن بی حجاب

او در این ویدیو خطاب به بازیگران زن می گویند دلم میخواهد که در فصل زمستان بمیرم که حداقل هوا سرد باشد و کسی نیاید در مراسم مرگ من سواستفاده کند و با کشف حجاب بخواهد عقده خود را خالی کند و در رسانه ها مطرح شود.

منظور این بازیگر مستقیماً باران کوثری بوده که در مراسم تشییع حسام محمودی اقدام به کشف حجاب کرد و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی سوژه قرار گرفت.

باران کوثری در اقدامی عجیب در مراسم تشییع حسام محمودی اقدام به کشف حجاب کرد و در حالی که چهره‌اش هیچگونه ناراحتی از مرگ این خواننده دیده نمی‌شد صرفاً برای خبرساز شدن بدون حجاب در این مراسم حاضر شد.

لازم به ذکر است که فیلیپ ساپرکین بازیگر ایرانی الاصل روسی با سریال گاندو موفق شد شهرت زیادی به دست آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *