حمید فرخ نژاد ضد انقلاب شد استوری های جنجالی حمید فرخ نژاد بازیکر سینما

حمید فرخ نژاد بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون این روزها در امریکا زندگی میکند و با استوی های جنجالی به یک ضدانقلاب تبدیل شده است.

البته او چند سالیست که در امریکا است و فقط برای بازی در پروژه های سینمایی به ایران می آید و مجددا ایران را ترک میکند او در روز های گذشته که در کشورمان اعتشاشاتی به وجود امد از معترضین حمایت کرد و استوری های ضدانقلابی به اشتراک گذاشت.

حمید فرخ نژاد ضد انقلاب شد استوری های جنجالی حمید فرخ نژاد علیه نظام

حمید فرخ نژاد ضد انقلاب شد

حمید فرخ نژاد سالهای زیادی در سینمای ایران بازی کرده است که بیشتر شهرت او برای بازی در فیلم های گشت ارشاد 1 و 2 بوده است.

این بازیگر 53 ساله از سال 1369 در عرصه بازیگری فعالیت داشته است و حالا تصمیم گرفته از بازیگری فاصله بگیرد آخرین کار این بازیگر در سینما به سال 1398 بازمیگردد که در فیلم ملاقات با جادوگر بازی کرد و 4 سالیست که درگیر فعالیتی در این عرصه ندارد.

او در اینستاگرامش همچون علی کریمی به فراخوان های خیابانی میپردازد و از اغتشاشات حمایت میکند.

حمیدفرخ‌نژاد که هم اکنون مشغول بازی در مینی‌سریال امنیتی سقوط به کارگردانی مشترک سجادپهلوان‌زاده و محمد حسین مهدویان است، بار دیگر در استوری اخیرش نطام را به کودک‌کشی و مرده دزدی متهم کرد.

این در حالی است که حمید فرخ‌نژاد طی چند ماه اخیر طی گفت‌وگوهایی مدعی شده بود هدفش اصلاح برخی امور است. اما برخلاف وعده‌های داده شده، آنچه در صفحات مجازی او منتشر می‌شود، حمایت علنی از آشوب و اتهام به حاکمیت است.

حمید فرخ نژاد ضد انقلاب شد استوری های جنجالی حمید فرخ نژاد علیه نظام

سوابق

حمید فرخ نژاد بازیگر ایرانی زاده سال 1348 درشهر آبادان است. او بازیگر فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. حمید فرخ نژاد مدرک کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. خمید فرخ نژاد در ابتدای فعالیتش به عنوان دستیار کارگدان فعالیت کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *