حمید فرخ نژاد بازیگر پول کارگردان سریال سقوط را خورد و فرار کرد

حمید فرخ نژاد پول کارگردان سریال سقوط را خورد و فرار کرد  در چند روز اخیر عوامل سریال سقوط به انتقاد از حمید فرخ‌نژاد پرداخته اند بازیگری که در سریال سقوط بازی کرد و همه پول آن را پیشاپیش دریافت کرد و بعد از خروج از کشور اقدام به انتشار متن های علیه نظام نمود و این باعث شد که پخش سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و پخش آن با مشکلاتی روبرو شود.

حمید فرخ نژاد بازیگر پول کارگردان سریال سقوط را خورد و فرار کرد

حمید فرخ نژاد پول کارگردان سریال سقوط را خورد

آقای سجاد پهلوان زاده در نامه ای خطاب به حمید فرخ نژاد نوشت تو نمک خوردی و نمکدان را شکستی بعد از اینکه پولت را کامل دریافت کردی از ایران خارج شدی و به اظهار نظرات سیاسی پرداختی و خودت خوب میدانستی که این صحبت هایت باعث می شد سریال ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

فرخ نژاد تعهد داده بود

خبرگزاری ایرنا درباره خروج حمید فرخ نژاد نوشته که حمید فرخ نژاد ممنوع‌الخروج بود و وقتی که با خروجش موافقت شد در برگه ای از او تعهد گرفته شد و امضا زد و به صراحت اعلام نموده کشورش و تمام ارضی آن برایش مهم است و هیچگاه بر خلاف مصلحت قانون ایران عمل نمی کند.

همچنین ببینید:

درباره پخش این سریال و جنجال هایی که به وجود آمده آقای جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفته است که تهیه کننده ها باید قرارداد را به گونه ای تنظیم کنند که ضمانت اجرایی داشته باشد تا فضا برای دیگر هنرمندان مبهم و غیر مشخص نشود.

حمید فرخ نژاد بازیگر پول کارگردان سریال سقوط را خورد و فرار کرد

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است. اما مهم‌ترین نقش‌هایش را در جایی بازی کرده که ردای یک مأمور امنیتی پوشیده است. «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا و «لاتاری» محمدحسین مهدویان از نمونه کارهایی است که او در نقش یک مامور امینتی جلوی دوربین رفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. نوش جونش. دمش هم گرم!

    • بدبخت اگه مال تو رو هم خورده بود همین حرف رو می زدی یا اینکه از عصبانیت خودتو جرواجر می کردی. خاک بر سر بی شعورت که جهان سومی بیش نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. جسی تهران

    جیره خوار بدبخت

  3. یک جهان سومی

    کاریر جهان اولی نسبتا محترم

    شما که به دیگر کاربران توهین میکنی و خودت را جهان سومی نمی دانی، بهتر است قبل از باز کردن دهانت کمی فکرکنی و بی ادبانه هتاکی نکنی.
    حمید فرخ نژاد تمامی وظایفش را در قبال تعهدش در سریال انحام داده و بعد خارج شده و هیچ نمک نشناسی انجام نداده.

    از طرف یک جهان سومی

  4. یک ایرانی

    زندگی سخته ولی هیچ توجیحی برای وطن فروشی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *