داستان کامل سریال پوست شیر اینجا بخوانید سریالی معمایی و کش دار

داستان سریال پوست شیر را اینجا بخوانید سریالی معمایی و کش دار

داستان کامل سریال پوست شیر اینجا بخوانید سریالی معمایی و کش دار

داستان سریال پوست شیر چیست

داستان سریال پوست شیر درباره شخصیتی به نام نعیم با بازی هادی حجازی فر است که بعد از 15 سال از زندان آزاد میشود و به دنبال زن و بچه اش (دختر 20 ساله میرود چرا که 15 سال انتظار کشیده تا از زندان برگردد و دخترش را ببیند اما متوجه میشود که همسرش ازدواج کرده است در نهایت نزد همسرش میرود و میگوید میخواهد دخترش را ببینید دخترش ابتدا از ملاقات با پدر امتناع میکند اما در نهایت به سراغ پدرش میرود و با هم صمیمی میشوند و تصمیم میگیرند که در سفری دو نفره به شمال بروند.

انها بعد از بازگشت از شمال مورد حمله افراد ناشناس قرار میگیرند و این افراد نعیم را بیهوش کرده و به دخترش تجاوز میکنند و سپس به قتل میرسانند. نعیم به همراه دوستانش تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتلین دخترش آغاز میکنند از سوی دیگر شهاب حسینی در نقش افسر اگاهی برای همین منظور تلاش میکند خلاصه داستان سریال همین بود و در هر قسمت سر نخ هایی از قاتل پیدا میشود.

⚡️همچنین ببینید: نقد سریال پوست شیر سریالی پر از لات و لوت

اگرچه پوست شیر هم به سیاق همه قصه های چند سال اخیر باز هم به سراغ قشری خاص می رود که در پایین شهر زندگی می کنند، تازه از زندان آزاد شده اند یا دست کم مدتی را در زندان بوده اند، ادبیات و مرام خاص خود را دارند و پاتوقشان در قهوه خانه است اما به این دلیل که بر موضوع یک قتل تمرکز دارد، یکسره در این ماکت قشر پایین شهر نمی ماند و به دنبال یک قاتل می گردد.

⚡️همچنین ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *