دانلود فیلم سینمایی مسیح پسر مریم +خرید اینترنتی

دانلود رایگان فیلم سینمایی مسیح پسر مریم +خرید اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی مسیح پسر مریم +خرید اینترنتی آن را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود فیلم سینمایی مسیح پسر مریم +خرید اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی مسیح پسر مریم

فیلم سینمایی مسیح پسر مریم جدیدترین ساخته علی جعفرآبادی یکی از فیلم‌های سینمایی بوده که در رسانه‌ها جنجال زیادی به راه انداخته است .

داستان منحصر به فرد این فیلم باعث شده که بسیاری از مردم بی صبرانه منتظر اکران آن شوند.

موضوع فیلم به دهه ۵۰ و قبل از انقلاب بر می گردد و کارگردان این فیلم به موضوع فاحشه خانه پرداخته است در این فاحشه خانه تعدادی دختران کار می‌کنند که یکی از آنها به ثبت سفارشات مشغول است و نگرش و اعتقادات او نسبت به سایرین کاملاً متفاوت میباشد .

این که این فیلم به دلیل پوشش زنان بازیگر از جشنواره فیلم فجر حذف شده است اما استقبال مردم از آن زیاد می باشد گفتنی است که این فیلم هنوز بر روی پرده های سینما بوده و در شبکه نمایش خانگی نیامده است و به محض دریافت این فیلم لینک های دانلود آن در این صفحه درج خواهد شد.

گفتنیست مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه‌ای هنری اوج افزود: در شرایط فعلی ۳۰۰ فیلم در انتظار اکران هستند آیا در چنین وضعیتی سرمایه گذاری روی سینما امری منطقی است؟ به ویژه که اوج روی بازگشت سرمایه کارهایش تاکید دارد؛ البته تغییر ریل اوج به سریال‌سازی به معنای بی تفاوتی به سینما نیست چون در این عرصه هم حضور خواهیم داشت ولی تأکیدمان روی سریال‌سازی است.

وی با بیان اینکه سازمان اوج ۳۰ سریال در دستور کار دارد، ابراز کرد: معتقدیم وقتی قرار است حرفی زده شود، آن حرف باید با استانداردهای فیلم و سریال‌سازی بیان شود. اتفاقی که متاسفانه در تولیدات سیما کمتر شاهد آن هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *