دانلود سریال راز بقا قسمت دهم قسمت ۱۰ کامل ویدائو

دانلود سریال راز بقا قسمت دهم قسمت ۱۰ کامل ویدائو

دانلود قسمت دهم سریال راز بقا قسمت قسمت 10 کامل ویدائو همراه با لینک مستقیم و کیفیت عالی سریال راز بقا سعید آقاخانی امروز 26 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید

دانلود سریال راز بقا قسمت دهم قسمت ۱۰ کامل ویدائو

دانلود قسمت دهم سریال راز بقا

مجموعه راز بقا در چهار قسمت اول خود این را ثابت نموده، که توان سرگرم نمودن و لبخند را بر روی لبان بیننده را دارد.

اشکالها و خلا های بسیاری در بدنه مجموعه موجود می‌باشد، ولی ایفای بهرام افشاری و دیالوگ های خنده دار وی، دلیل خوبی برای بیننده‌های راز بقا به شمار می‌آید.

✅دانلود قسمت دهم با لینک مستقیم

سعید آقاخانی بعد از تجارب موفق گذشته خود یعنی سریال نون خ که از پرمخاطب‌ترین مجموعه های‌ تلویزیونی در سال‌های گذشته بود، با مجموعه ای تازه، این دفعه ولی در شبکه نمایش خانگی به عرصه‌ی مجموعه سازی برگشته است.

این مجموعه تازه که نامش «راز بقا» می باشد پخش آن از روز یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ شروع شده، نخستین تجارب مجموعه سازی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید.

✅دانلود همه قسمت های سریال راز بقا

مجموعه راز بقا در ژانر اجتماعی می باشد و مثل آثار پیشین سعید آقاخانی در مضمون کمدی می‌باشد.

فیلم‌نامه‌ی این مجموعه به قلم امیر وفایی و همچنین نویسنده‌ی هرسه فصل مجموعه «نون خ» که همکاری خود را با سعید آقاخانی در این سریال تلویزیونی که نتیجه بسیار موفق آمیز این داشت انجام داده است.

مجموعه راز بقا در مورد دو برادر به اسم های رحیم و حاتم با ایفای بهرام افشاری و حسن معجونی می باشد، که کاراکتر اولی شخصیتی مردم آزار و بیکار می باشد و کاراکتر دوم علاوه بر بی لیاقتی در سودای کسب مقام و منصب می‌باشد.
رحیم با یک سازمان خلافکار روبرو می‌شود که ماجراهایی برای وی به وجود می‌آید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *