دانلود فیلم عنکبوت محسن تنابنده (رایگان و کامل)

دانلود فیلم عنکبوت محسن تنابنده (رایگان و کامل) همراه با داستان فیلم سینمایی عنکبوت را در این صفحه ببینید.

دانلود فیلم عنکبوت محسن تنابنده

  • نام فیلم : عنکبوت
  • کارگردان : ابراهیم ایرج زاد
  • سال ساخت : 1398
  • بازیگران : محسن تنابنده ،، ساره بیات ، شیرین یزدان‌بخش،  ماهور الوند ، مینا ساداتی
  • دانلود با لینک مستقیم

دانلود فیلم عنکبوت محسن تنابنده (رایگان و کامل)

فیلم عنکبوت یکی از کارهای مهم آقای ابراهیم ایرج زاد بوده که گام بسیار مهمی را در عرصه کارگردانی برداشته است و توانسته نشان بدهد که کارگردان بسیار قابلی است.

نویسندگی این فیلم را اکتای براهنی بر عهده داشته و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی آن بوده است و در سال 1398 تولید آن استارت خورد و برای سال 1401 به اکران رسید البته در اکران آن اتفاقات زیادی رخ داد که باعث شد تاخیر به وجود بیاید.

داستان فیلم عنکبوت

داستان این فیلم بر اساس یک پرونده جنایی واقعی میباشد قاتلی که اقدام به قتل زن های بدکاره مشهد میکرد کاراکتری به نام سعید که نقش آن را محسن تنابنده بر عهده داشت و اقدام به قتل زن های بدکاره مشهد میکرد و آنها را به طرز وحشتناکی خفه میکرد و پلیس در نهایت توانست او را دستگیر و اعدام کند سعید به کار خود ایمان داشت و معتقد بود که دستور خداوند را اجرا میکند. البته بعد از دستگیری برخی از مردم به حمایت از جنایت او پرداختند اما بعدا مشخص شد او با قربانیان رابطه جنسی نیز داشته است و دیگر کسی حرف های او را مبنی از مذهبی بودن گوش نکرد.

✅ همچنین ببینید دانلود فیلم سینمایی قدغن (سام درخشانی)

اما وقتی تعدادی از شهروندان که معتقد بودند او فقط زنان دارای سوابق نامشروع را به قتل رسانده یا بعضی از گروه های تندروی اجتماعی که با شعار و تجمع از وی حمایت کردند، ورق برگشت و او نیز بر این موج سوار شد تا شاید این گونه راه نجاتی برای فرار از مجازات بیابد.

این فیلم موفق شد در جشنواره جهانی فیلم بوسان راه پیدا کند.

آقای ابراهیم ایرج زاد در کارنامه خود فیلم های تابستان داغ را در کارنامه دارد و عنبکوت دومین فیلم سینمایی و بلند او به شما می آید.

 

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا