دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب در برنامه خندوانه 1 اسفند 1400

پخش آنلاین کامل خندوانه مصطفی راغب +دانلود راغب در برنامه خندوانه

دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب +پخش آنلاین راغب در برنامه خندوانه 1 اسفند 1400 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب

دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب در برنامه خندوانه 1 اسفند 1400

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان چند سالیست به عنوان پربیننده ترین برنامه صدا و سیما انتخاب شده است رامبد جوان خیلی خوب می داند چگونه مخاطب را جذب و نگه دارد در فصل هشتم سعی کرده از مهمانانی استفاده کند که تا به حال در فصل های گذشته حضور پیدا نکرده‌اند و در ۱ اسفند ۱۴۰۰ مصطفی راغب خواننده سرشناس در این برنامه حضور پیدا کرد و با رامبد جوان به گفت و گو پرداخت .

برای تماشا باید فی*ل*ت*رشکن روشن کنید

دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب در برنامه خندوانه 1 اسفند 1400

مصطفی راغب در سالهای اخیر با آلبوم و آهنگ های متنوع توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد و صدای خاص اش باعث شده که این خواننده نسبت به سایر خواننده های کشور متمایز شود گفتنی است که مصطفی راغب متولد اسفند ۱۳۶۸ در یزد بوده و کار خود را با نوازندگی با خوانندگی آغاز کرد زمانی که کودک بود در سن ۸ سالگی قرائت قرآن می‌پرداخت توانسته بود در کشور جوایزی به دست آورد در این صفحه می توانید برنامه کامل خندوانه با حضور راغب را ببینید.

دانلود کامل خندوانه مصطفی راغب در برنامه خندوانه 1 اسفند 1400

مصطفی راغب در اسفند سال ۱۳۶۸ هجری شمسی در تهران متولد شده است اما بزرگ شده یزد است و فعالیت های هنری اش را از شش سالگی آغاز کرده است. اولین استاد مصطفی راغب برای یادگیری آواز، اکبر عزیزی بود که از ۱۴ سالگی زیر نظرش فعالیت می کرد. پس از مدتی و کسب تجربه راغب به تهران بازگشت تا زیر نظر استادان دیگری تجربه بیشتر کسب کند. در تهران نیز اساتیدی چون مجید کیانی، حمیدرضا نوربخش و علی جهاندار به او آموزش داده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *