دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۸ شفتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 8

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۸ هشتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 8

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۸ هشتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 8

قسمت هشتم سریال شهباز امشب پخش شد و اگر نتوانستید قسمت 8 سریال شهباز را تماشا کنید در این صفحه تماشا و یا روی لینک های مستقیم کلیک کنید و آن را دانلود کنید.

سریال شهباز داستان بسیار جذاب و مهیجی دارد که میتواند برای علاقمندان به این سریال بسیار هیجان انگیز باشد گروه هکر خبرابکار به نام ارغوان که به صورت سایبری اقدام به خرابکاری میکنند و یک دختر نخبه به نام نجوا در سعی میکند دست این گروه را رو کرده و مدارکی علیه آنها به دست اورد چرا که مسبب مرگ رفیقش را این گروه میداند که با یک نقشه حساب شده دوست نجوا را در صحنه تصادف به قتل رساندند.

پخش انلاین و لینک دانلود قسمت هشتم سریال شهباز

[دانلود با کیفیت 1080p]

[دانلود با کیفیت 720p]

[دانلود با کیفیت 480p]

صبر کنید ویدیو لود شود….

لینک دانلود دقاقی دیگر درج میشود

در خلاصه داستان سریال «شهباز» آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است، روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی چرخشی دیگر در پیش دارد … .

در مجموعه تلویزیونی «شهباز» هنرمندانی نظیر: آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل سریال عبارتند از:

مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: روح‌الله جعفربگلو، موسیقی متن حبیب خزائی فر مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی، طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، آهنگساز: حبیب خزائی فر، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: کامیار شفیع پور، صداگذار: عرفان ابراهیمی، دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور، عکاس: پیام نصیری خرم.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *