بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ خاص و جذاب

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در تهران است او سابقه بازی در سریال ترور خاموش را در کارنامه اش دارد. این هنرمند جوان برای نخستین بار درسال ۱۳۹۴ در فیلم دختر بـه کارگردانی سیدرضا میر کریمی درکنار هنرمندانی هم چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و نیوشا مدبر بازی کرد. از شاخص ترین کارهای هنری او می‌توان بـه فیلم ویلایی‌ها و فیلم تلویزیونی دختر و فیلم سینمایی سورنجان و ….اشاره کرد.

خانم مولایی با تئاتر دانشجویی وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود نشان داد استعداد زیادی در این زمینه دارد او در سال 1394 کار خود را با فیلم سینما دختر اغاز کرد و با بازی در فیلم ویلاییی ها نشان داد بازیگر بسیار با استعداد است.

او حالا در سریال شهباز نقش یک دختر دانشجوی نخبه در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر را بازی میکند.

مولایی درکنار بازیگری، دستی بر نوشتن نیز دارد و تابحال چندین فیملنامه بـه‌صورت مشترک برای فیلم کوتاه نوشته اسـت. وی در زمینه بازیگری تئاتر بسیار فعال می‌ باشد و از میان کارهایش می‌ توان بـه نمایش‌ هاي «سیزیف» بـه کارگردانی محمد برهمنی، «بال پنجم» بـه کارگردانی احمد سلگی و «دن کیشوت» بـه کارگردانی صحرا رمضانیان اشاره کرد.

 

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان میباشد که چند سالیست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد.

مهدخت مولایی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ویلایی‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهدخت مولایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و نیوشا مدبر را تجربه کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

در کارنامه ی وی ایفای نقش در سینمایی «ویلایی‌ها»، فیلم تلویزیونی «دختر» و فیلم سینمایی «سورنجان» فعالیت داشته است.

این هنرمند جوان برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ در فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی در کنار هنرمندانی همچون فرهاد اصلانی ، مریلا زارعی، ماهور الوند و نیوشا مدبر بازی کرد .

فعال در تئاتر

خانم مولایی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر نیز فعالیت دارد و نمایش های های برجسته ای از او در حوزه ی تئاتر و نمایش بر جا مانده است.

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

که از جمله ی آن ها می توان به نمایش های “سیزیف” به کارگردانی محمد برهمنی ، “بال پنجم” به کارگردانی احمد سلگی “دن کیشوت” به کارگردانی صحرا رمضانیان و … اشراه کرد.

او در جدیدترین فعالیت خود در حوزه ی بازیگری به ایفای نقش در سریال “ترور خاموش” به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری اجرای نقش کرده است .

مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدخت مولایی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدخت مولایی بازی در فیلم ویلایی‌ها بوده است. مهدخت مولایی سال 1395 فیلم ویلایی‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با منیر قیدی همکاری داشته است. مهدخت مولایی توانست با بازی در فیلم ویلایی‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر صابر ابر، طناز طباطبایی، ثریا قاسمی و پریناز ایزدیار بر تجارب او افزود.

بازی در سریال شهباز

خانم مهدخت مولایی در سریال شهباز بازی کرده است و نقش نجوا اصلی این سریال را بر عهده دارد.

شهباز داستان زندگی دختری به نام نجوا، دانشجوی نخبه در رشته برنامه نویسی کامپیوتر است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده اش، ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده است و معتقد است که مرگ دوست نزدیکش اخیراً در یک تصادف فوت کرده است. ، تصادفی نیست و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی مخفی اینترنتی به نام ارغوان دارد، نجوا پس از یافتن شواهدی علیه شبکه ارغوان شروع به برقراری ارتباط در تاریک وب می کند.

از سوی دیگر، گروهی از نیروهای امنیتی سایبری به رهبری یک مامور نخبه به نام حسام، در ماموریتی به نام شهباز، سال هاست که به دنبال کشف هویت اپراتور اصلی شبکه ارغوان هستند…

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

فیلم های سینمایی

  • فیلم عنکبوت (1399)
  • ویلایی ها (1395)
  • سورنجان (1396)
  • قصر (1397)
  • عادت نمیکنیم

تله فیلم ها

  • دختر (1394)

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  •  سریال ترور خاموش (1398)

نمایش و اجرا

  • سیزیف
  • بال پنجم
  • دن کیشوت

فیلم کوتاه

  • گوش سیاه

اینستاگرام مهدخت مولایی

خانم مولایی صفحه ای در اینستاگرام با بیش از هفت هزار دنبال کننده دارد و از طریق این صفحه با طرفداران خود در ارتباط است.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست

صفحه وی با آدرس زیر در دسترس می باشد:

mahdokht.molaei

درخشش در سریال سیاوش

مهدخت مولایی بازیگر نقش فروغ ساقی (خواهر سیاوش) در سریال «سیاوش» بود سریالی که در شبکه نمایش خانگیپخش شد.

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

سیاوش درامی اجتماعی با حال و هوایی معمایی است که توسط پویا سعیدی به نگارش درآمده است. سعیدی کارگردانی نمایش‌هایی همچون لانچر ۵، افعال بی قاعده و فانفار و روادید را در کارنامه خود دارد. سیاوش روایتگر داستان یک کشتی گیر قهرمان جهان به نام سیاوش ساقی است که متوجه می‌شود نامزدش، مرجان نیازمند عمل پیوند کبد است. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل، نزد نصرت که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود. اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد تا با دخترش، مارال عقد کند…

پلیس سایبری، نام آشنایی است که بارها به گوشمان خورده است اما ممکن است با خودتان بگویید پلیس سایبری چه وظایفی دارد؟ شبکه پنج هم برای پاسخ دادن به سؤال شما مخاطبان، از مدتی پیش ضبط سریال تلویزیونی شهباز را به کارگردانی حمیدرضا لوافی با محوریت پلیس سایبری آغاز کرده و قرار است مخاطبان را با فضای کاری این پلیس‌ها که تعقیب و گریزشان با دیگر پلیس‌ها متفاوت است، آشنا کند، زیرا جست‌وجوی آنها در فضای مجازی است و به دنبال کلاهبردارانی هستند که در این فضاها، کلاهبرداری می‌کنند. این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰قسمت ۴۰دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تولید است. تاکنون هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر و… مقابل دوربین حمیدرضا لوافی ایفای نقش کرده‌اند. در خلاصه داستان سریال شهباز آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به‌راحتی بکشند. غافل از این‌که این بازی، چرخشی دیگر در پیش‌رو دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز +عکس تیپ واقعی

گذشته عاشقانه علیرضا و نجوا

نجوا ( مهدخت مولایی ) و علیرضا ( میلاد میرزایی ) در یک دانشکده درس خواندند آنها چند سالی رابطه عاشقانه با هم داشتند اما زمانی که نجوا اقدام به هک می کند و زندانی می شود علیرضا او را ترک می کند. حالا آنها دوباره مجبور به همکاری هستند و عشق سالهای دور دوباره شعله گرفته است.
علیرضا از سوگ عشق نجوا نتوانسته خارج شود و تلاش مادرش برای اینکه بتواند دوباره فرزندش را به سمت ازدواج ببرد ناکام مانده است. از سوی دیگر نجوا خواستگاری دارد که علیرضا نسبت به او حسادت می کند. اما گذشته تلخی که با نجوا داشته مانع از آن می شود که بتواند عشق خود را نسبت به نجوا بیان کند.

حالا باید دید همکاری این دو در یک پروژه فوق امنیتی می تواند باعث شود تا نجوا و علیرضا که هنوز به هم علاقه دارند دوباره به سمت هم برگردند ؟ مادر علیرضا که به دنبال آن است که فرزندش ازدواج کند آیا رضایت می دهد پسرش با یک سابقه دار ازدواج کند؟

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. با حجاب خیییلیییییی قشنگ تر هستند

  2. چرا حکم خدا(حجاب) را رعایت نمیکنن؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *