دانلود کامل شب آهنگی امیر ارسلان مطهری شباهنگی (قسمت 9 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی امیر ارسلان مطهری شباهنگی (قسمت 9 فصل دوم)

انتشار 19 بهمن 1400 * دانلود کامل شب آهنگی امیر ارسلان مطهری شباهنگی (قسمت 9 فصل دوم) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی امیر ارسلان مطهری شباهنگی (قسمت 9 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی امیر ارسلان مطهری

برنامه شب اهنگی یکی از برنامه‌های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی بوده که هر سه شنبه تولید می شود در فصل اول این برنامه که در ۳۰ قسمت تولید شد استقبال گسترده صورت گرفت.

حامد آهنگی از کمدین ها و مجریان حرفه ای کشورمان توانست با تولید این برنامه گام مهمی را در برنامه‌سازی بردارد این برنامه که در فصل اول بسیار موفق بود و در فصل دوم نیز توانسته مخاطبان خود را افزایش دهد در قسمت نهم فصل دوم شب آهنگی این برنامه میزبان امیر ارسلان مطهری بازیکن تیم استقلال تهران می باشد امیر ارسلان مطهری که با خوشحالی بعد از گل شهرت یافته است متولد ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ در شهرستان گرمسار می باشد او سال‌هاست که در تیم استقلال بازی می کند و از بازیکنان با سابقه لیگ برتر کشورمان است.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

ارسلان مطهری فوتبالش را در تیم زیر ۲۱ سال مقاومت تهران آغاز کرد که با این تیم موفق شد قهرمان فصل ۹۲ و ۹۳ مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن تهران شود سپس به نفت تهران و در نهایت به استقلال تهران پیوست.

وی در ژانویه ۲۰۲۰ به باشگاه استقلال پیوست. او شماره ۷۲ را در استقلال بر تن کرد. اولین بازی اش در دقایق آخر تعویضی مقابل الکویت به میدان آمد. در بازی بعد مقابل الریان تعویض شد که گل چهارم و پنجم استقلال را به ثمر رساند و استقلال بازی را ۵ بر صفر برنده شد. در اولین دربی تهران هم ۲ گل زد. وی در فینال جام حذفی هم گل زد. و در نیمه نهایی پنالتی پیروزی بخش استقلال را در مقابل پرسپولیس زد. وی بهترین مهاجم غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا هم شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *