دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قسمت هشتم فصل دوم برنامه شب آهنگی سالار عقیلی خواننده سبک سنتی کشورمان دعوت دشه است که حضور او فضاایی متفاوت در شباهنگی ایجاد کرده است این برنامه توسط حامد آهنگی اجرا میشود که خود حامد آهنگی از بهترین استندآپ کمدین های کشورمان میباشد و به تنهایی میتواند یک برنامه طنز را بسازد و مورد توجه مردم قرار بگیرد. بدون شک شباهنگی با اجرای حامد آهنگی توانسته موفق شود و اگر هر مجری دیگری بود امکان نداشت این برنامه بتواند موفق شود و این قد مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی

برنامه شب آهنگی یکی از برنامه های جذاب و طنز به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد آهنگی بوده که موفق شد در پلتفرم فیلم یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه ها باشد.

حامد آهنگی اجرای این برنامه را برعهده دارد و هر سری میزبان مهمان های پرطرفداری است

در قسمت جدید این برنامه سالار عقیلی مهمان برنامه شده و لحظات بسیار جذاب و مفرحی را برای مخاطبان خلق کرده‌اند

حامد آهنگی در فصل اول موفق شد با ۳۰ قسمت یکی از پرطرفدارترین برنامه های تاک شو تهیه کند و به دلیل استقبال گسترده از این برنامه فصل دوم این برنامه نیز تولید شده است.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

فصل دوم نیز تقریباً مشابه فصل اول بوده فقط آیتم ها متفاوت می باشد لازم به ذکر است که سالار عقیلی از خواننده های شناخته شده کشورمان بوده که در سبک موسیقی سنتی فعالیت دارد.

او متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶ در تهران بوده و در ساز های تنبک و سه تار و سنتور نیز تخصص دارد او در سال ۱۳۷۵ تاکنون در این عرصه فعالیت دارد خواننده اصالتا مازندرانی بوده اما مادرش آذربایجانی می باشد.

در جشنوارهٔ موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، سالار عقیلی در سن ۱۸ سالگی، برای نخستین‌بار روی صحنه آمد. حریر شریعت‌زاده نیز در آن کنسرت حاضر بود و به‌دلیل تسلط بر آوازهای ایرانی، با شنیدن صدای سالار عقیلی به استعداد وی پی برد. پس از اتمام برنامه در رابطه با آوازهای ایرانی به صحبت نشستند و همین امر موجب همکاری‌های بعدی و در نهایت ازدواج این دو هنرمند شد. عقیلی پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی دعوت شد. همسر وی با نام حریر شریعت‌زاده نوازندهٔ پیانو و دف است

دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی و همسرش شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم) دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی و همسرش شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم) دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی و همسرش شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم) دانلود کامل شب آهنگی سالار عقیلی و همسرش شباهنگی (قسمت 8 فصل دوم)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *