دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی شباهنگی (قسمت 10 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی شباهنگی (قسمت 10 فصل دوم)

انتشار امروز 27 بهمن 1400 * دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی شباهنگی (قسمت 10 فصل دوم) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی شباهنگی (قسمت 10 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی

برنامه شباهنگی یکی از برنامه های جذاب و پربیننده شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد.

حامد آهنگی مجری این برنامه توانسته به خوبی توجه مردم را به این برنامه جلب کند.

حامد آهنگی که اولین تجربه کارگردانی خود را در شب آهنگی به دست می‌آورد در فصل اول این برنامه موفق شد در ۳۰ قسمت علاقه مندان زیادی را جذب کند خیلی خوب می داند که چگونه بتواند رضایت بینندگانش را به دست آورد در فصل دوم قسمت دهم این برنامه لیلی‌ رشیدی مهمان برنامه شده که لحظات بسیار خوشی را با حامد آهنگی خلق می کنند به شما پیشنهاد می کنیم حتما این قسمت دانلود و تماشا کنید.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

بیوگرافی لیلی رشیدی

لیلی رشیدی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ بوده و دختر داوود رشیدی و احترام برومند می‌باشد را با سریال تا به تاسریال  عروسکی زی‌زی‌گولو می‌شناسیم که موفق شد گام بسیار مهمی را در عرصه بازیگری بردارد.

رشیدی درباره بازیگر شدنش می گوید دقیقاً یادم نیست که چه اتفاقی افتاد که به این سمت آمدم. من در اوایل دهه ۷۰ خیلی کوتاه در فیلم “دلشدگان” زنده‌یاد علی حاتمی بازی کردم که کار شیرینی بود ولی من آن زمان فقط ۱۶ سال داشتم و خیلی چیزها را جدی نمی‌گرفتم. بعد از آن در فیلمی از آقای صدر عاملی بازی کردم که هیچ وقت پخش نشد.

آن جا بود که احساس کردم که بازیگری چقدر کار سختی است و فکر می‌کردم که از پس آن بر نیایم. بعد از آن در مجموعه تلویزیونی “قصه‌های تابه‌تا” بازی کردم که در مدتی طولانی روی آنتن رفت و من به واسطه آن ثمره و شیرینی این حرفه برایم معنا پیدا کرد. در ادامه هم به پیشنهاد خاله‌ام خانم مرضیه برومند به کلاس‌های بازیگری آقای سمندریان رفتم و از آن‌جا دیگر بازیگری برایم جدی‌تر شد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *