دانلود کامل برنامه شب آهنگی نیما کرمی و همسرش زینب زارع حامد در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی نیما کرمی و همسرش زینب زارع حامد در شباهنگی رایگان

دانلود کامل برنامه شب آهنگی نیما کرمی و همسرش زینب زارع حامد در شباهنگی رایگان همراه با تخفیف در خرید و پخش آنلاین را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه شب آهنگی نیما کرمی و همسرش زینب زارع حامد در شباهنگی رایگان

دانلود کامل برنامه شب آهنگی نیما کرمی

شب آهنگی یکی از برنامه های گفتگو محور کمدی بوده که توسط حامد آهنگی کارگردانی و اجرا میشود این برنامه در در دو سال اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد

فصل اول آن در سی قسمت تولید و پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت.

حامد آهنگی و تهیه کننده این برنامه تصمیم گرفتند که فصل دوم آن را هم تولید کنند در هر قسمت از برنامه مهمانان ویژه دعوت می‌شوند که این بار نیما کرمی و همسرش زینب زارع حضور پیدا کرده اند که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

دانلود با لینک مستقیم

نیما کرمی و همسرش هر دو از مجریان صدا و سیما بوده که برنامه های مختلفی را اجرا کرده‌اند و از مجریان سرشناس و درجه یک محسوب می شوند.

دانلود همه قسمت های شب آهنگی

در برنامه شباهنگی آیتم های مختلفی وجود دارد که لحظه ترساندن مهمانان از جمله آیتم هایی بوده که در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال می شود فصل دوم نیز در ۳۰ قسمت عرضه می‌شود و دیگر بستگی به تهیه کننده دارد که آیا این برنامه را ادامه بدهد یا خیر اما با توجه به استقبال زیادی که از شباهنگی صورت گرفته است به احتمال زیاد فصل سوم آن نیز تولید خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *