فیلم دوستی مهراد جم با خواهران دوقلو سارا و نیکا فرقانی

فیلم رابطه دوستی مهراد جم با خواهران دوقلو سارا و نیکا فرقانی اینستاگرام

فیلم رابطه دوستی مهراد جم با خواهران دوقلو سارا و نیکا فرقانی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فیلم رابطه دوستی مهراد جم با خواهران دوقلو سارا و نیکا

روز گذشته امین فردین خبرنگار جنجالی مقیم المان با دنیا جهانبخت مصاحبه ای را انجام داد که حسابی در بین شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.

فیلم رابطه دوستی مهراد جم با خواهران دوقلو سارا و نیکا فرقانی

دنیا جهانبخت در این لایو گفت که مهراد جم قبلا با سارا و نیکا دوست بوده است و او از خواهران دوقلو خیلی خوشش می آید!

این گفته های مهراد جم باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به سراغ پیج سارا و نیکا بروند و از بپرسند که آیا حرفهای دنیا جهانبخت صحت دارد یا خیر!

البته هنوز خواهران فرقانی به این فیلم واکنشی نشان نداده اند و در باره آن حرفی نزده اند

سارا و نیکا که در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند سالها نقش دختران نقی معمولی را در سریال پایتخت بر عهده داشته اند و چندی پیش فیلمی از حضور انها در استخر مختلط در سوئد در فضای مجازی منتشر شد که حسابی برایشان دردسر دست کرد.

حالا بعد از مدتی که نامشان کمرنگ شده بود باز هم نامشان بر سر زبان ها افتاده است که علت آن هم دنیا جهابخت بوده که در حال حاضر با 9 میلیون فالوئر در اینستاگرام به کسب درامد میپردازد.

شایانیوز/ مهراد جم و دنیا جهانبخت دیشب با امین فردین حواشی های زیادی داشتن از جمله آنها دوستی مهراد جم با دو خواهر دو قلو بوده که دنیا جهانبخت لو داد. دنیا جانبخت گفت: مهراد جم با دو دقلو دوست بوده؛ یکی اول اسمش س هست و دیگر ن بعد از این خبر حواشی های زیادی درباره دو خواهر دو قلو صورت گرفت. تحلیل کابران فضای مجازی دوستی مهراد جم با سارا و نیکا بوده است. در دامه برای اطلاع بیشتر از این موضوع ویدیو زیر را مشاهده کنید:

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *