دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری همه را شوکه کرد

دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری همه را شوکه کرد

دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری همه را شوکه کرد بعد از جدایی از پیکه این خواننده تصویری از خود و یک پسر جوان را به اشتراک گذاشت که واکنش هایی را در پی داشته است.

دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری همه را شوکه کرد

دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری

شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه مدافع اف سی بارسلونا پس از 11 سال زندگی مشترک در بیانیه ای مشترک اعلام کردند. ما متأسفیم که تأیید می کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت ما هستند، از شما می خواهیم که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.» “از درک شما متشکرم.”

شکیرا 45 ساله و پیکه 35 ساله اولین بار اندکی قبل از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با هم ملاقات کردند. این بازیکن فوتبال در موزیک ویدیوی شکیرا برای “واکا واکا (این بار برای آفریقا)” ظاهر شد که آهنگ رسمی مسابقات در آن سال بود.

آنها در سال 2011 رابطه خود را به صورت عمومی منتشر کردند. این زوج دو فرزند به نام های ساشا 7 ساله و میلان 10 ساله دارند.

همچنین ببینید ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید

شکیرا در حین تبلیغ سری رقابت‌های جدید خود، از توانایی‌های هنری فرزندانش سخن گفت و در مورد اینکه چگونه آنها به او کمک کردند تا مفهوم جدیدترین موزیک ویدیو خود را ارائه کند، صحبت کرد.

شکیرا گفت که ساشا مادرش را در حال رقصیدن در کنار یک ربات تصور کرد و میلان به ایده ادغام شعله های سبز رسید.

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر از بین رفتن رابطه طولانی مدت این زوج، رسانه های اسپانیایی را در برگرفته بود، که با گزارش هایی مبنی بر ترک خانه خانواده در بارسلونا و زندگی شخصی در این شهر، پیکه تقویت شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *