ففیلم کامل لو رفته فرهاد اصلانی در پارتی شبانه

فیلم کامل لو رفته رقص فرهاد اصلانی در پارتی شبانه

فیلم کامل لو رفته رقص و رقصیدن فرهاد اصلانی در پارتی و مهمانی شبانه که جنجال زیادی را به راه انداخته است وبسیاری از هوادارانش را متعجب کرده است.

ففیلم کامل لو رفته فرهاد اصلانی در پارتی شبانه

فیلم کامل لو رفته فرهاد اصلانی در پارتی شبانه

ویدیویی از فرهاد اصلانی در با کراوات در حال رقصیدن در یک مهمانی است که واکنش های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از هوادارانش را متعجب کرده است این در حالیست که این ویدیو مربوط یه سکانسی از فیلم برادران لیلا بوده که فرهاد اصلانی در این سکانس میرقصد.

درباره این فیلم آمده است لیلا در ۴۰ سالگی تمام زندگی خود را صرف مراقبت از پدر و مادر و چهار برادرش کرده است. در کشوری که درگیر تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی است، خانواده دائما با هم بحث می‌کنند و با زیر بار بدهی‌ خرد می‌شوند. لیلا در حالی که برادرانش در تلاش برای گذراندن زندگی خود هستند، نقشه‌ای می‌کشد تا با راه‌اندازی یک تجارت خانوادگی آنها را از فقر نجات دهد.

فرهاد اصلانی در سال 1345 در بیجار کردستان متولد شد. او در سال 1371 در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌زمان با تحصیل و هم‌چنین بازی ، در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها، ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳، با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌اعتماد تجربه کرد.

همچنین ببینید:

ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی و واکنش فرهاد اصلانی
فیلم ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی و فرهاد اصلانی
سلفی نورگل یشیل با فرهاد اصلانی

وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم خود یعنی خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم خوش درخشید ، و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول ، نامبرده شده دریافت کند. در سال ۱۳۸۹ سریال مختارنامه را ، بازی کرد. نقش وی عبیدالله بن زیاد بود. اصلانی در سال ۱۳۹۵ ، با بازی در فیلم دختر اثر رضا میرکریمی، توانست اولین، جایزه بین‌المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی، فیلم مسکو دریافت کند و در ادامه هم در چهار فستیوال بین‌المللی، دیگر نامزد دریافت جایزه شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چه حرکات زشتی، اینه نتیجه حمایت بیش از حد هز سلبریتی ها بجای حمایت از قشر دانشمند جامعه

  2. به قُولِ اوسا مامَد خدابیامرز
    خوشی زده زیر بامبولِش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *