زمان پخش فصل دوم سریال احضار | سریال احضار 2 سریال تلویزیونی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار | سریال احضار 2 سریال تلویزیونی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار | سریال احضار 2 سریال تلویزیونی احضار 2 را به همراه جزیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش فصل دوم سریال احضار

سریال احضار به کارگردانی بهنروز افخمی در رمضان 1400 از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته و مورد استقبال مردم قرار گرفت هرچند انتقاداتی هم به دلیل موضوع این سریال بر آن وجود داشت اما در نهایت اکثریت مردم این سریال را دنبال میکردند.

زمان پخش فصل دوم سریال احضار | سریال احضار 2 سریال تلویزیونی

حالا بسیاری از مردم تمایل دارند بدانند که آیا این سریال برای سال آینده تولید خواهد شد و آیا فصل دوم این سریال تولید میشود یا خیر؟

فعلا که خبری درباره تولید فصل دوم این سریال منتشر نشده است و به نظر نمیرسد که فصل دوم این سریال تولید شود چرا که علیرضا افخمی تا به حال سریال های ادامه دار تولید نکرده است و با توجه به انتقادات از این سریال نباید شاهد فصل دوم این سریال باشیم

با جبار آذین درباره کیفیت هنری سریال احضار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این سریال به دلیل ضعف پژوهش، دانش اندک دینی، فقهی، علمی و تخصصی درباره ماورا و روح و جن و شفاف نبودن نگاهش به خرافات و خلط مبحث درمورد مسائلی چون شیطان پرستی، با موفقیت همراه نشده است.

این منتقد سینما و تلویزیون با اشاره به این که در سریال احضار مرز میان توهم، تخیل و واقعیت های قرآنی درباره روح و جن مخدوش شده اظهار داشت: در این سریال تکلیف تماشاگر با قصه و شخصیت‌ها مشخص نیست. کارگردان از بازگویی موضوع اصلی سریال، یعنی خرافات و همچنین روح و جن بازمانده و جذب حاشیه ها شده است. مساله اصلی سریال مبارزه با خرافات است. اما از آغاز تا پایان موضوع مثلث عشقی میان مائده و زهره و محسن پر رنگ می‌شود. در این سریال به دلیل شفاف نبودن مساله حضوری محسن در قالب روح یا شاید توهم، بسیاری از رخدادها مبهم هستند.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *