قسمت آخر سریال تلویزیونی احضار چه میشود؟ +دانلود قسمت آخر سریال احضار

قسمت آخر سریال تلویزیونی احضار چه میشود؟ +دانلود قسمت آخر سریال احضار

قسمت آخر سریال احضار چه میشود؟ +دانلود قسمت آخر سریال احضار (سریال تلویزیونی) جزئیات را در این صفحه ببینید.

قسمت آخر سریال احضار چه میشود؟

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی که برای ماه رمضان 1400 که از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت نتوانست مفهوم درستی را از سناریوی خود به مردم نشان بدهد با اینکه کارگردان این سریال گفته بود داستان احضار درباره احضار روح و ماجراهای ماورایی است اما در ادامه داستان اینگونه رخ نداد

قسمت آخر سریال تلویزیونی احضار چه میشود؟ +دانلود قسمت آخر سریال احضار

در توییتر بسیاری از کاربران به این سریال واکنش نشان دادند و برخی ها نوشتند که داستان سریال درباره نحوه شوهرپیداکردن زهره بوده و برخی دیگر همکاری روح با یک رمان کلاهبردار را از عجایب یک سریال تلویزیونی دانست که در هیچ فرهنگ و عقایدی وجود ندارد.

مجموعه تلویزیونی «احضار» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی، هفته اول ماه رمضان را با صدرنشینی در تعداد بیننده‌ها پشت سر گذاشت.
ملاک این صدرنشینی تعداد بازدیدهای سریال در اپلیکیشن «تلوبیون» بود که در آن احضار مجموعه مناسبتی شبکه اول سیما با بیش از ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار بار تماشا بالاتر از مجموعه‌های «بچه مهندس ۴» و «یاور» در مقام اول قرار داشت.
اگرچه این آمار را نمی‌توان به معنای واقعی نشان‌دهنده میزان بینندگان احضار دانست و بسیاری از مردم بدون مراجعه به اینترنت و با تماشای مستقیم مجموعه‌ها از تلویزیون آن‌ها را دنبال می‌کنند، ولی فاصله معناداری که «احضار» با دیگران داشت، قطعاً تصادفی به دست نیامده است.
گویا هنوز هم مردم به عادت باستانی ترساندن و ترسیده شدن علاقه دارند با آنکه عملاً موضوع ترسناک سریال جای خود را به وجه طنز داده است و گفت‌وگوی روح یا شیطان حاضر در سریال با کاراکترها به غیر تلاش بازیگر برای بازی با لحن و تُن صدا، هیچ وجهه‌ای از سینمای وحشت را با خود به همراه ندارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *