فیلم کامل سردار مفخمی با موتور سنگین در سواحل استان مازندران

فیلم کامل سردار مفخمی با موتور سنگین در سواحل استان مازندران

سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران به صورت جالب با استفاده از موتور سیکلت سنگین در سواحل شهرهای این استان حضور پیدا کرد تا مستقیما وضعیت حجاب در این مناطق را نظاره کند.

فیلم کامل سردار مفخمی با موتور سنگین در سواحل استان مازندران

سردار مفخمی به همراه چند نیروی ویژه در مناطق ساحلی استان مازندران حاضر شد که موتور سنگین ایشان مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند.

سردار مفخمی با موتور سنگین در سواحل استان مازندران

ایشان تاکید داشتند که هنجار شکنی و کشف حجاب در سواحل مازندران به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در صورت مشاهده به شدت برخورد قانونی خواهد شد و از این موضوع به شدت حمایت خواهد کرد.

سردار حسن مُفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران در ساحل بابلسر گفت: در این استان و این شهرستان‌های ما (سواحل ما)، خدای نکرده کسی خواست ناهنجاری , اقدام به کشف حجاب کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید پاسخش هم با من.

همچنین ببینید:

قانون جدید بی حجابی و بد حجابی برای سال 1402 مشخص شد + مجازات

برخورد شدید با هنجار شکنان حجاب

سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران در این زمینه با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی از سردار مفخمی فرمانده جدید انتظامی استان، گفت؛ در حاشیه اجرای طرح محله محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی طرح سالم‌سازی سواحل دریا، سردار مفخمی در جمع خبرنگاران به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار جدی داد که با حکم قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقت شده تصریح کرد: ۳۳ میلیارد ریال نیز انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بابلسر کشف شد که شامل لوازم آرایشی، بهداشتی و لوازم صوتی و تصویری بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *