سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۱ یازده +پخش آنلاین

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۱ یازده +پخش آنلاین

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۱ یازده +پخش آنلاین قسمت 11 سریال از سرنوشت 4 تکرار و بازپخش 24 فروردین 1401 قسمت یازدهم فصل دوم از سرنوشت 4 را در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۱ یازده +پخش آنلاین

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۱

سریال از سرنوشت از سریال های جذاب و پربیننده تلویزیونی می باشد سریالی که در چهار فصل تولید شده و به گفته کارگردان این مجموعه دو فصل دیگر ادامه خواهد داشت حضور بازیگرانی همچون دارا حیایی و کیسان دیباج به عنوان بازیگر نقش اول در نقش های سهراب و هاشم از دوران کودکی تا جوانی آنها را روایت میکند.

این مجموعه داستان دو کودک یتیمی بوده که در دوران کودکی در بهزیستی زندگی می‌کنند و سرنوشت آنها به تصویر کشیده می‌شود شاید این اولین سریال باشد که دو کاراکتر آن از کودکی تا جوانی زندگی‌شان به نمایش گذاشته می‌شود سریال از سرنوشت توسط محمدرضا خلعتبری و علیرضا بذرافشان کارگردانی شده است و نویسندگان آن محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی هستند.

دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت

محصول سال ۱۳۹۸ گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که در ۷۲ قسمت و در سه فصل تهیه و پخش شده‌است. فصل چهارم این مجموعهٔ تلویزیونی نیز در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ماه رمضان ارائه شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *