سن مینو آذرمگین متولد چه سالی است؟ + تاریخ تولد مینو آذرمگین

سن مینو آزرمگین متولد چه سالی است؟ + تاریخ تولد مینو آذرمگین

سن مینو آزرمگین متولد چه سالی است؟ + تاریخ تولد مینو آذرمگین بازیگر سریال احضار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال احضار ساخته آقای علیرضا افخمی که به عنوان سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود ، یکی از بازیگران این سریال خانم بازیگر نوظهوری مانند خانم مینو آزرمگین بوده که در نقش زهره ایفای نقش میکند.

سن مینو آذرمگین متولد چه سالی است؟

مینو آذرمگین متولد مهر ماه دهه هفتاد در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

سن مینو آزرمگین متولد چه سالی است؟ + تاریخ تولد مینو آذرمگین

در اینستاگرامش اطلاعاتی از خود منتشر نکرده است اما به نظر میرسد 23 سال سن داشته باشد

مینو آزرمگین در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید در نقش زهره در کنار آدرینا صادقی بازی کرده است.

در خانواده کم جمعیت به دنیا امده و یک خواهر و یک برادر دارد و عکسی از پدر و مادرش و خواهرش و دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

مینو آزرمگین کار هنری را با تئاتر شروع کرده و در نمایش آنا با بازیگران مطرح و برجسته ای چون پانته آ پناهی ها و صابر ابر ، الهام کردا و …. همکاری داشته است.

او همچنین در نمایش تئاتر، نمایشی كه در ستایش تئاتر كاری از پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و صابر ابر با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی‌هنری «اینجا میان شهر» اجرایی بسیار زییایی به نمایش گذاشت.

وی در سریال در کنار بازیگران شناخته شده همچون نسرین‌نکیسا و آرش مجیدی و صالح میرزا آقایی همبازی شده است.

از بازیگران نوظهور دیگر این سریال می توان به خانوم نازنین هاشمی در نقش شکیبا دیانا هاشمی در نقش سوسن آدرینا صادقی در نقش مائده را اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *