سکانس گوگوش و بهروز وثوقی در فیلم همسفر (سکانس رحمت در پایتخت 6)

سکانس گوگوش و بهروز وثوقی در فیلم همسفر (سکانس رحمت در پایتخت 6)

سکانس گوگوش و بهروز وثوقی در فیلم همسفر (سکانس رحمت در پایتخت 6) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جنجال سکانس گوگوش و بهروز وثوقی در فیلم همسفر

قسمت آخر سرریال پایتخت انقد حواشی داشته که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است و شبکه های اجتماعی چند روز بعد از اتمام این فیلم هنوز ماجراهای آنها را رها نمیکنند.

سکانس گوگوش و بهروز وثوقی در فیلم همسفر (سکانس رحمت در پایتخت 6)

سکانس جنجالی رحمت و همسرش عاتی که در یک قایق نشسته و همچنین سکانس دیگری از آنها که سوار بر موتور سیکلت شده اند و یاد و خاطره سکانس های معروف فیلم همسقر با بازی گوگوش و بهروز وثوقی را تداعی میکنند.

فیلم را در زیر ببینید:

بحث درباره اینکه چرا عوامل این سریال اینگونه سکانس هایی را تولید کرده اند بسیار بحث برانگیز شده است و حتی رئیس صدا و سیما به آن واکنش نشان داده است

به گزارش ایکنا به نقل از یک منبع آگاه، علی‎ عسکری خطاب به معاون سیما دستور داد: لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن.
علی‌عسکری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه‌ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد ( از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب‌های رسانه ملی دقت لازم را نداشته‌اند و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته در بخش‌های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت‌الشعاع حاشیه‌سازی‌هایی قرار داده‌اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.
رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد: انتظار داریم ضمن برخورد مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *