سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از “بروکلین خوری” مدل جوان

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان

بروکلین خوری مدل 23 ساله است که لب هایش توسط سگ خانگی او که از نژاد پیت بول خورده شد و چند سالی با این حادثه وحشتناک در حال مبارزه بود و آسیب شدید روحی دیده بود.

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد

او بعد از چندین عمل جراحی در نهایت توانست لب هایش را داشته باشد اما هیچگاه مثل قبل نشد.

بروکلین خوری اهل کالیفرنیا، بعد از اینکه چند بار مورد عمل جراحی قرار گرفت در نهایت توانست دوباره بخندد و لب هایش را پیوند بزنند.

او که به ظاهر جدیدش افتخار می کندو گفت که می تواند به طور معجزه آسایی لبخند بزند. در یک حادثه دلخراش در سال 2020، بروکلین لب بالایی خود را پس از گاز گرفتن توسط یک پیت بول از دست داد.

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان

جراحی های پی در پی

بروکلین در سال 2020 عمل های جراحی متعددی داشته است و هنوز راه درازی در پیش دارد، اما طرفدارانش به او انگیزه زیادی می دهند.

این زن توضیح داد که سطح اعتماد به نفس او پس از حمله افزایش یافته است. او گفت: یاد گرفتم فقط خودم و همه چیز اطرافم را دوست داشته باشم و هیچ چیز را بدیهی ندانم.

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان

بروکلین افزود که او اکنون فرد شادتری است و متوجه شده است که چیزهای زیادی برای زندگی کردن دارد. او گفت که می خواهد به سر کار بازگردد، اما هنوز تحت عمل جراحی قرار دارد.

این حادثه دلخراش در 2 نوامبر 2020، زمانی که او برای دیدار با خانواده در آریزونا بود، رخ داد. او گفت که پیت بول مانند یک اسباب بازی سر او را تکان داد و در نهایت تمام لب بالایی و قسمت هایی از بینی او را پاره کرد. گفت پیت بول از دهانم آویزان شده بود.

همچنین ببینید:

باور کنید این دختر 23 سال سن دارد

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را بشناسید

در طول اولین جراحی 20 ساعته این مدل، پزشکان پوست و یک سرخرگ را از بازوی او برداشتند و به دهان او متصل کردند تا به عنوان یک لب جدید عمل کند.

سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان سگ خانگی لب یک دختر مدل را خورد فیلم وحشتناک از "بروکلین خوری" مدل جوان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *