دانلود کامل شب آهنگی محمدحسین کنعانی زادگان و شوخی زشت

دانلود کامل شب آهنگی محمدحسین کنعانی زادگان و شوخی زشت

دانلود کامل شب آهنگی با حضور محمدحسین کنعانی زادگان و شوخی زشت حامد اهنگی با کنعانی زادگان فوتبالیست را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل شب آهنگی کنعانی زادگان

  • برنامه : شب آهنگی
  • فصل : دوم
  • تهیه کننده : محمد صابری
  • مجری: حامد آهنگی
  • قسمت : سی ام آخر
  • مهمان : محمد حسین کنعانی زادگان
  • ژانر : کمدی
  • انتشار 14 تیر 1401
  • دانلود با کیفیت اصلی

دانلود کامل شب آهنگی محمدحسین کنعانی زادگان و شوخی زشت

حامد آهنگی در قسمت آخر برنامه خود محمد حسین کنعانی زادگان را دعوت کرده که می تواند نقطه عطف این برنامه باشد

امشب قسمت آخر فصل دوم شب آهنگی تولید شد که محمدحسین کنعانی زادگان فوتبالیست تیم ملی کشورمان مهمان این برنامه بود و با حامد آهنگی لحظات شاد و جذابی را خلق کردند.

حامد آهنگی در این برنامه با کنعانی‌زادگان شوخی های جالب و جذابی را انجام داد که در نوع خود جالب بود کنعانی زادگان که چندی پیش فایل صوتی از او در فضای مجازی منتشر شده بود حسابی به دردسر افتاده بود حالا با حضور در برنامه شب آهنگی سعی کرد حاشیه ها پایان بدهد.

کنعانی زادگان از فوتبالیست های پرطرفدار کشورمان بوده و سابقه بازی در تیم های ملی و پرسپولیس را در کارنامه دارد متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر بود از فوتبالیست های جنوبی کشورمان به شمار می آید و در سال ۲۰۱۲ در تیم پرسپولیس به مدت یک سال بازی کرد و در سال ۲۰۱۶ و بعد از پایان دوره سربازی خود به تیم استقلال رفت مجدداً در سال ۲۰۱۹ به پرسپولیس بازگشت.

محمد حسین کنعانی‎زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد. این بازیکن خوزستانی، برای فصل ۹۷_۹۸ به گسترش فولاد تبریز پیوست که پس از مدتی نام و سهمیه لیگ برتری این باشگاه به باشگاه ماشین سازی تبریز تغییر کرد.در آذر ماه نود و هفت صحبت هایی مبنی بر ارسال دعوتنامه از طرف باشگاه ایبار اسپانیا به محمدحسین کنعانی زادگان صورت گرفت که بسیار هیاهو ایجاد کرد ولی پس از مدت کوتاهی این خبر توسط باشگاه ایبار تکذیب شد.

او فوتبال حرفه ای را در ۱۱ سالگی با استقلال ماهشهر شروع کرده و تاکنون در تیم های پرسپولیس و بیرامارپرتغال (قرضی) ، ملوان (سربازی) ، استقلال ، سایپا ، ماشین سازی و پرسپولیس بازی کرده و توپ زده است.
وی سابقه حضور در رده های مختلف تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران ، زیر ۲٠ سال ایران را در کارنامه خود دارد.کنعانی در نیم فصل سال ۱۳۹٠ به تیم پرسپولیس پیوست.

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را نیز دارد. محمد حسین کنعانی زادگان اولین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *