شایعه کثیف صیغه زهره فکور صبور و مهران مهام +جزئیات

شایعه کثیف صیغه زهره فکور و مهران مهام +جزئیات +جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شایعه کثیف صیغه زهره فکور و مهران مهام

بعد از فوت زهره فکور صبور و نحوه درگذشت این بازیگر سرشناس حرف و حدیث های زیادی در فضای مجازی به راه افتاد به گزارش همشهری آنلاین بعد از کشف جسد زهره فکور اولین کسی که نزد پیکر بی جان او بوده است همسرش می باشد که یکی از تهیه کننده های سرشناس است اما در شبکه های اجتماعی این تهیه‌کننده را مهران مهام عنوان کرده‌اند که البته ایشان هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده است.

خبر صیغه زهره فکورصبور و مهران مهام که در شبکه های اجتماعی منتشر شده شایعه میباشد این بازیگر دست اش از دنیا کوتاه شده و زمانی هم که در قید حیات بود نتوانست در برابر این شایعات طاقت بیاورد لطفا به شایعاتی که در شبکه های اجتماعی مطرح میشود توجه نکنید و خبرها را از منابع موثق مانند خبرگزاری های رسمی دنبال کنید.

«لا تقف ما لیس لک به علم ان السمع و البصر و الفؤاد کل اولئک کان عنه مسئولا».
به چیزى که علم و اطمینان ندارى، اعتماد نکن (و آن را بر زبان نیاور) زیرا گوش و چشم و دل و اندیشه آدمى ‏مسئول خواهند بود.
سوره مبارکه الإسراء آیه ۳۶

خانواده خانم فکور نیز در واکنش به این خبر گفته از رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند و از آب گل آلود ماهی گرفتند شکایت میکنیم و باید پاسخگو باشند

شایعه کثیف صیغه زهره فکور صبور و مهران مهام +جزئیات

مهران مهام تهیه کننده معروف سینما و تلویزیون کشورمان بوده که سالهای زیادی با زهره فکور صبور همکاری داشته است در سریال‌های پنچری و نرگس و سریالهای پربیننده دیگر با هم همکاری داشته اند.

همچنین اقای مهران مهام در مراسم خاکسپاری خانم فکور حضور داشت و به شدت از مرگ وی متاثر شده بود.

خانم زهره فکور صبور سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعالیت داشته و توانسته فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین چند ساعت از مرگ زن جوان که متولد سال ۵۷و متاهل بود می‌گذشت. جسد متوفی در اتاق خواب و در حالی پیدا شده بود که لباس خانگی به تن داشت. از طرفی معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدن متوفی هیچ‌گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود.

شایعه کثیف صیغه زهره فکور صبور و مهران مهام +جزئیات

در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با وجود این جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی‌های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫13 دیدگاه ها

  1. خدا رحمتش کنه اما کاش واقعیت ودرست وحسابی به مردم بگید نه عجیب وغریب .همسری که هویت نداره . و اون وقت یه تهیه کننده خودشو ب زمین وهوا بزنه روز دفن !!!

  2. والا خیلی بده که یه تهیه کننده از دولت پول بگیره برای ساخت سریال در تلوزیون بعد خرج دوست دخترش کنه بعد اون خانم با پول مردم زندگی لاکچریشو به رخ مردم بکشه.

  3. تنها رسانه ای که مردم دیگه بهش اعتماد ندارن دقیقا همون رسانه هایی هستن که شما بهش میگی منبع موثق!
    مهران مهام آدم پرنفوذیه هیچ رسانه ای تو داخل کشور جرات نمی کرد علیه اون حرف بزنه

  4. اولش میگید شایعه هست.۴تا خط پایین‌تر میگید اولین کسی که بالاسر جسد رفته همسرش آقای مهران مهامه
    بالخره شایعه هست یا واقعیت؟

  5. صیغه کردن مگه کار کثیفیه!!!! یعنی چی!!! همسر شرعی و قانونیش بوده. این کار هیچ اشکالی نداره. مهران مهام هم گویا زیاد این بنده خدارو اذیت کرده

      1. صیغه یک ازدواج موقت شرعی قانونی هست هیچ اشکالی نداره دنیز دایی دختر اول علی دایی حاصل صیغه مادر بیوه اش مهسا با علی دایی هستش حلالزاده و دانشجوی دانشگاه اکسفورد پس صیغه نه تنها بد نیست بلکه عامل موفقیت و بزرگی زنان بیوه و مطلقه است البته اگر با ادم درست و پولداری صیغه کنند مثل مهسا زن اول علی دایی

  6. آخه به ما چه…دست از زندگی دیگران بکشید بابا…
    تازنده هستن که میگید با کی رفت و با کی اومد وقتی هم که طاقتشون تموم میشه و خودکشی میکنن تازه دنبال علت مرگید.دریغ از اینکه دلیل مرگشون امثال ما هستیم که میخایم سرک بکشیم به زندگی خصوصی مردم.. آخه به من و شما چه ربطی داره شما برو هواست جمع زندگی خودت باشه.یکم فرهنگ داشته باشید یکم انسان باشید.

  7. همیشه و تو هر جایی برا اینکه یه خبر رو اعلام کنن شایعه هستش میان نقضش میکنن ولی وقتی شمایی که مثلا خبر گذاری موثق هستی داری میگی اسم همسرش معلوم نیست و فقط این معلومه که تهیه کننده بوده و نمیخوای که گفته بشه پس تا زمانی که اسم همسرش مشخص نشده حق نداری بگی اون خبر شایعه بوده چرا که ملت اتفاقا بیشتر به درست بودنش پی میبرن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا